Wie heeft er wel eens gevlogen vanaf dusseldorf? Is het een beetje redelijk vliegveld? Net als Schiphol? Kan je je auto goed kwijt?
hallo, wij zijn vaak vanaf dusseldorf gevlogen en je kan je auto goed kwijt. het is een groot vliegveld maar niet zo groot als schiphol. meestal zijn wij met de trein gegaan want die rijd tot in het vliegveld zelf
Wij gaan altijd via Dusseldorf! Is voor ons net een uurtje rijden in plaats van helemaal naar Schiphol.... Geweldig geregeld allemaal ook het parkeren. En een erg groot fijn vliegveld! Met een beetje geluk vliegt/werkt mijn vriend er over een paar maanden ook als piloot !! Maar dat doet er verder niet toe
Geweldig vliegveld, heel schoon en ruim ook (mooie winkels erbij haha). Van hieruit is het een dik uur dus wij vliegen ook liever vanaf dusseldorf van vanaf schiphol (dat is ruim 2,5u voor ons). Auto kun je prima parkeren ook en mocht je met de trein gaan, die stopt IN het vliegveld dus ook dat is perfect.
top! Ben benieuwd. We gaan eerst een overnachting nemen. De vliegtijden sloten beter aan op onze gup. En op mijn idee van vliegen. Hahaa
Weeze is geen dusseldorf? Hier ook vaker vanaf dusseldorf vertrokken.. Heerlijk! Helaas gaan we volgende week vanaf schiphol...
Dusseldorf weeze is een ander vliegveld dan dusseldorf airport. Ryanair vliegt bijvoorbeeld op dusseldorf weeze.
Dat weet ik, ben zelf meerdere malen ook op weeze geweest! Vind ik trouwens nog veel fijner dan Dusseldorf... Zeer kleinschalig net als Eindhoven! Daar hou ik van haha!
Yep - hier ook een Dusseldorf reiziger. Mooi groot vliegveld (uiteraard niet zo massaal als Schiphol gelukkig), genoeg winkeltjes etc. en voldoende betaalbare parkeergelegenheid. 21 dagen lang parkeren Dusseldorf kostte de helft van wat ik betaalde voor 13 dagen Schiphol P3.
als je met dusseldorf weeze bedoeld (zo staat namelijk dat vliegveld vaak aangegeven als je een reis boekt), wij vliegen daar vaak mee, totaal niet vergelijkbaar met schilhol echt inieminie maar daarom juist zo fijn, je hebt wel wat om te drinken en boekjes of zoiets te kopen maar verder amper wat. Wij vliegen voortaan met Eindhoven omdat het qua geld niet meer zoveel uitmaakt dat vind ik een vergelijkbaar (misschien iets kleiner) vliegveld.