Hoi, wij hebben een dochter van 4: Jazzley. Nu in verwachting van nummer 2. Mijn man vind als jongensnaam Daley heel leuk. Is het niet een beetje Jut en Jul? Ik vind zelf een stoere, korte naam erg leuk: Finn, Sep, Liv, Lizz, Sem, Wes Gelukkig weten we nog niet wat het wordt en hebben we nog tijd zat. Maar ik vind het leuk om al lekker over namen na te denken. Nog suggesties?
Het is wel een beetje Jut en Jul, ik weet niet of ik dat zou doen. Liv en Liz vind ik erg leuk, voor een jongen vind ik Wes het leukste van jouw namen. Redelijk kort en richting het Engels vind ik leuk bij Jazzley. Mijn suggesties: Dean Mick Riff Owen Morris Lev Lenn Colin Jimi Davy Dex Glenn Alec Toby Quinn Vince/Vinz Loïs Lily Faye Ivy Kate/Katie Chloë Quinty Stacey Zoë Skye Miley Lexi Bobbi Lynn Indy Jill
Jazzley & Jaylenn Jazzley & Brandon Jazzley & Kayden Jazzley & Noralynn Jazzley & Noralie Jazzley & Rosalynn Vind korte namen niet zo leuk bij Jazzley maar dat doet er niet toe. Kies wat jij zelf leuk vind! Succes
Vrienden van ons hebben een Jazzley en een Danley. Inderdaad wel een klein beetje Jut en Jul maar wij zijn er helemaal aan gewend. Dus als het jullie naam is, zou ik het gewoon doen!