Ik vind Sienna idd ook wel mooi ja! Maar die S he... 2 s-klanken vind ik sowieso wat minder (mijn middelste dochter heet C élya, dus dan heb al je een S-klank) en mijn man's naam begint ook met een S. En dat vinden we echt niet handig Roman is ook leuk, maar al een Romée en een Romain in de directe vriendenkring Maar ben ècht heel blij met jullie inbreng! Vooral mee blijven denken hoor Op een keer zit dé naam ertussen! Tenminste dat hoop ik dan Nogmaals bedankt, Liefs Elea
Wat vind je dan van Rowan voor een jongen? En een meisjesnaam als Julia? Esmee? Leanne of Jeanne? Jongensnaam nog andere opties: Julian, Stefan, Jurrian, Tobias of Tobian, Thomas, Jasper?
Deze (jongens)namen zijn niet echt onze smaak, iets te 'hollands' zeg maar . Wil toch graag dat het een Frans of zuid-europeaans tintje heeft. Jeanne vind ik wel mooi, maar dat vind mijn man niks. Bedankt voor je poging! Sorry hoor...
Nog een suggestie voor een jongen: Damian Darian Fabian Kyan Erwann (bretons) Ronan Sylvan (valt eigenlijk al af wegens S)
Jaaa Kyan vind ik ook mooi! Ik vond zelf Kylian ook mooi trouwens... zie je wel we komen er wel Lierfs
Jaëlle stond op mijn lijstje bij mijn middelste dochter! Alleen dan met een Y, dus Yaëlle. Vind het nog steeds een mooie naam, hij staat er dus weer bij. Vraag me af hoe je de laatste naam uitspreekt... Moise... [Mwaahsuh]? Maithé vond manlief ook mooi ja. Ik vind zelf de naam wel mooi, maar de t-klank een beetje hard misschien voor een meisjesnaam? Merci beaucoup! Liefs Elea
Moise - Moo ie se.. Als je bij Maithe, de Mai wat harder uitspreekt vind ik de the zelfs wel lief en niet hard..
Voor een jongen: Felicién ? (fee-lie-sjen.. en dan mooi op z'n frans uitgesproken natuurlijk weet trouwens niet of het steepje op de - e- moet of niet) Voor een meisje Isabella, Isolde.
Aparte naam Felicien... Ken ik helemaal niet. Volgens manlief is het echter een meisjesnaam... En hij keek er heel vies bij Dus ben er bang voor Liefs Elea
Er zijn al heel wat namen genoemd. Hieronder nog een paar suggesties. Eline, Célya en Jules (zjuul) Eline, Célya en Lucius Eline, Célya en Liam Eline, Célya en Stan Eline, Célya en Milan Eline, Célya en Lucas Eline, Célya en Jolé Eline, Célya en Liona Eline, Célya en Laurie Succes!!!
Hoi Elea, Ik heb een paar jaar terug op een kinderdagverblijf gewerkt en daar zat een heel schattig meisje op de babygroep met een hele mooie Franse naam, Lorraine. Zelf heet ik Janou, een naam waar ik zelf nog steeds blij mee ben haha. Je spreekt het uit als Sjanoe. Voor een jongetje vind ik Robin en Cedric mooi klinken. Allebei met een Frans tintje