Begin er maar niet mee, met die ovulatietesten Dat neemt wat extra stress met zich mee (vind ik). Ik zou idd rekening houden met je vruchtbare periode zoals in de vorige al vermeld werden!
Vandaag weer geen bloedverlies. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Kan ik technisch gezien zwanger kunnen zijn nee toch?
Jaa zou een late innesteling kunnen zijn! Ik hoop ook dat m'n bloed verdwijnt! Hopen op een mooie positest! Ik duim voor je X
Hey... Nou vandaag dus een heel klein spoortje van donkerbruine afscheding/bloed... Weet echt niet wat ik ermee aan moet... Heb wel last van steken in mijn onderbuik net als menstuatiepijn... Mijn mannetje wil wachten met de test tot woensdag ofzo... Ik ben nu toch wel benieuwd......
Nou we konden het toch niet laten....we hadden een clearblue digital test liggen en die hebben we net gedaan.... niet zwanger.... Toch begrijp ik dan niks van dat kleine spoortje bloedverlies... Hoe kan ik nuvweten wanneer mijn volgende vruchtbare "fase" is en wanneeer ik nu ongi zou moeten worden... Ik neem aan dat ik nu echt niet zwanger ben of heb ik weer te vroeg getest...
Toch nog even een vraagje... Niet om mezelf hoop te geven maar; "stel" dat het afgelopen donderdag inderdaad een innestelingsbloeding was...dan was het zowieso toevallig dat dit een dag voordat ik ongesteld had moeten worden gebeurde....maar "stel dat het wel zo was heb ik dan niet te vroeg getest vannacht? Ik heb trouwens vnmiddag weer een piep klein beetje bloed verloren...en erna weer een heel klein beetje donkerbruin... Als het geen innestelingsbloeding was moet ik het dan beschouwen als een ongesteldheid?
wat spannend zeg hoop dat je zwanger bent. ik ben ook nu 2maanden gestopt met de pil vond het wel fijn om mijn menstruatie te regelen. nu wil ik ook voor een 2de gaan via een donor. Ben dus begonnen met alles bij te houden. mijn menstruatie begon op 22 juni tot 26 juni. had echt vaginale krampen de dag voor dat mijn menstruatie doorbrak. ben met ovulatie testen begonnen van clear blue op dag 10 van mijn cyclus pas op dag 18 had ik een smiley . en de volgende menstruatie brak 3augustus pas door. een cyclus van 42 dagen echt lang. nu mijn 3de dag van mijn menstratie en bijna geen bloed snap mij lichaam niet meer:x duim voor je xxxx
UPDATE Nou toch nog goed nieuws althans ik vind t ergens wel goed nieuws. De ongesteldheid heeft doorgezet Omdat ik afgelopen zaterdag niet ongesteld was hebben we geklust en in de nacht heeft de ongesteldheid doorgezet. Dus even op een rijtje... Donderdag heeeel licht Vrijdag bijna niks Zaterdag heeel licht Zondag ongesteld.... Dan nu mijn dilemma, was donderdag mijn eerste dag of zondag. Denk dat we zowieso vanaf dag 10 maar flink aan de klus gaan....
Hey thanks voor je reactie 42 dagen is ook best lang maar bij mij heeft het toch nog doorgezet gelukkig want dat wachten op.....is ook niks voor mij. Geef de moed niet op he!
Ik zou uitgaan van zondag, toen heeft het echt doorgezet. Bruinverlies moet je sowieso niet meetellen als menstruatie.
Hoi...thanks....het was alleen in de ochtend heel weinig bloed en over de rest van de dag bruin/oud bloed.. Vervelend he