och, och... even een ego bericht hoor...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stopcontact, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    ... aangezien mijn nagels ondertussen kortgeknaagd zijn, omdat ik geen onzin topic wil openen, kan ik me niet meer inhouden :)

En natúúrlijk moet ik daarin even miepen over kwaaltjes en denken zwanger te zijn. Terwijl ik dondersgoed weet hoe goed mijn lichaam me voor het lapje kan houden. Maar ohh wat is het toch altijd heerlijk om hier uren over te zeveren! Ik had zelfs bijna mijn schoonzusje verklapt dat we bezig zijn.... bijna!

Dusssssch.... ga ik alle lezers hier ermee vervelen! Vervelen met kwaaltjes die ik de afgelopen maanden nog niet had en nu wel. De rest zal ik jullie niet mee vermoeien :p

Komen ze!....

Ik heb het warm!!!! Soms heet!!! terwijl ik normaal een koukleum ben, vooral savonds ondanks warm weer.
    Mijn temp licht gemiddeld 0.1 graden hoger na ei in vergelijking tot de vorige maanden.

En dit is dus alleen nu, deze maand... andere maanden niet gehad. En ik zit op 8 dpo.

Wie zevert er mee?? haha!

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.264
    6.159
    113
    Ik niet, ik mag als ik mag volgend jaar pas :( maar duim wel voor je mee dat deze ronde raak is, goed :)?

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Wat jammer mmeke.... maar toch fijn dat je voor me duimt!

Heeft het een rede dat je volgend jaar (hopelijk) weer mag?

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik doe geen oog dicht.. al dagen.. maar denk niet dat het raak is.. wéér een reden om niet te slapen :(

5. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ondanks dat het heel irritant is dat je last van kwaaltjes hebt en je lichaam je voor de gek houd. Is het dromen dat het raak is toch heel erg leuk. Ik ga morgen waarschijnlijk een testje wagen!

6. sandy590

sandy590 Lid

29 feb 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap wat je bedoeld.. ik ben er ook niet goed in. Heb donderdag test gedaan en t zijn twee streepjes..licht maar t is aanwezig. Vind t wel weer eng hoor. Dit is mijn vijfde zwangerschap en derde kindje nu hoop ik

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.264
    6.159
    113
    Ja, mijn vriend staat nog op 'rood'. ;) Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ie wel gelijk heeft, het is de tijd nog niet voor ons voor een derde. Maar ik droom er wel van.

Cygnet2, ik hoop voor je dat deze ronde toch roze kleurt, maak me jaloers jij! :D

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ikke!!!!

Normaal ruim een week voor me nod alle symtomen van een zwangerschap wat bij mij aankomende menstruatie betekent : misselijk ochtend , pijn in me borsten aan de zijkant , rugpijn witte vloed en honger ook last van me huil buien en chaggie.

Nu dinsdag/woensdag aankomende week mijn nod en me symtomen : bijna niks.
    Geen pijn in me borsten , wel zei me broertje die als enige weet bijna weet dat we bezig zijn : wat krijg je grote tieten gekregen ben je zwanger??
    En een paar dagen daarna me vriend jeetje wat heb je grote borsten gekregen mop.
    En in de avond ben ik niet lekker , niet echt misselijk ook niet helemaal top.
    Ook heb ik ineens last van maagzuur vandaag gehad heb ik nooit.
    Me witte vloed is heel weinig normaal zo erg dat ik twee à drie keer per dag me ondergoed verwissel. Nu bijna niks geen vlekje te zien alleen op me wc papiertje. Nog niet chaggie geweest en iets last van huilbuien.
    Dus eigenlijk bijna geen symtomen.

Spannendddd dus zou het??

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wanneer is jou nod eigenlijk ?? Enne ik slaap al paar dagen slecht nog nooit gehad maar ben ook bang dat me lichaam me voor de gek houdt hoor baaah

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Als dit zeveren is, dan zouden we hier zwembaden vol hebben! ;) eve volhouden nog meid, paar daagjes :) ik duim voor je!

11. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Oja! Heel herkenbaar trouwens! Het niet in slaap kunnen komen...

En tóch duim ik voor jou... ondanks dat je denkt dat het niet raak is haha!

12. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    @JBM... inderdaad! Stiekum is valse hoop toch wel lekker hihi

@Sandy... nou... dat is wel heul spannend!! Let's hope so!

@Pluisjee... grotere tieten, ja joh!? haha... hier denk ik dat ook maar dát zal wel of wishfull thinking zijn óf mijn push-up bh!
    Oja, ik heb nog helemaal niet gegreenzen tegen mijn vriend! Ben ik dat vergeten of of.... of?
    Mijn nod is zaterdag pas.... maar met tempen wel een (innestelings)dip gehad op 4 dagen na ei.

@Ytest? Heb jij jou naam veranderd??? Nie doen hoor.... raken we van in de war haha!
    Maar tegen dit gezever is geen snoetenpoetser of molton-slabbertje opgewassen ;)

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het ergste is... ik heb geen idee wanneer mijn NOD is.. ergens tussen de 8e en de 13e vermoed ik... :(

14. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Och... en nu schiet me tebinnen waarom ik me had voorgenomen om niet over kwaaltjes te zeveren voordat ik een positest heb:

Omdat ik morgen waarschijnlijk wakker word met een te lage temp, het weer als vanouds koud heb en ik weer ga grijnzen tegen mijn vriend.
    Moet ik dat weer gaan melden hier enz enz zucht....

15. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Zal mijn duimen maar vast inspalken... word een lange duim-draai-maraton!

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Goed wakker meis ;) .. Y87 idd :) .. ja dit werd mn bijnaam hier omdat ik altijd met die testen bezig ben ;)

17. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Echt?? hahaha! Nou, ik vind dat je iedereen fijn helpt meis!

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

:D Je bent lief!

19. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Dames, truste! Ik ga heerlijk mijn mandje in (om vervolgens een uur te draaien) want morgen is de vakantie definitief voorbij! Morgenavond om 23.00 begint mijn werk leven weer :( Durf nu ook niet teveel koffie te drinken in de nachtdienst.... oeijoei!

20. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Thanx!! Stiekum heb ik ook altijd veel aan jou baby/voedingstips gehad ;)

Deel Deze Pagina