Hoi dames, Zoonlief hier eet als een bouwvakker, en nu moet ik vaak behoorlijk opschieten wanneer hij van een lepel eet, omdat er maar zo'n klein rotbeetje op een plastic lepeltje past. Ik heb een heel leuk kinderbestekje liggen, maar vroeg me af of dit al geschikt is? De randjes zijn niet scherp, maar ik vroeg me af of er een reden is waarom dit al wel/niet te gebruiken? Er kan gewoon meer op zo'n lepel! Heb trouwens die leuke waarvan de onderkant siliconen gereedschap is
Hier eet ze gewoon zelf van theelepel gewone en met gewone gebakvork als het met toezicht is. Zonder of als het te druk is heeft ze plastic nuby bestek indd past niets hihi Als ik haar zelf voed dan neem ik altijd gewone theelepel en kleine gebak vorkje
Zie geen reden om het niet te gebruiken maar adviseer ook een gebaksvorkje, de vork van het kinderbestek is wel heel bot namelijk...netjes met een lepel eten duurt over het algemeen wel ff langer. De handjes kunnen natuurlijk ook heel goed dienen als bestek
@Mmarianne Zijn handjes zijn ook zeker zijn bestek! Geef altijd stukken, heb nooit iets gepureerd of geprakt met als resultaat (denk ik) dat hij werkelijk alles wegwerkt wat ik hem voorschotel. Maar yoghurt en soep zijn nogal lastig met de handjes, dus dan hebben we een lepel nodig Vork leert ie vast later wel, hij is zo lomp dat ie geheid een oog verliest