Hallo, Waar in Den Haag is een leuke kinderboerderij of waterspeeltuin? Ben er nog niet zo bekend mee Tips? Groetjes Rojîn
Zuiderpark heeft een natuurspeeltuin met waterbeekjes waar je tot je enkels in staat. En er zit ook een leuke kinderboerderij.
Niet den haag maar Delft, de waterspeeltuin bij delftse hout. Dat is denk ik de bekendste in de omgeving. Ook een aanrader is het prinsenbos in naaldwijk. En inderdaad het zuiderpark, alhoewel dat niet mijn voorkeur heeft. Westbroekpark in scheveningen is ook erg leuk vertoeven. De kinderboerderij in ockenburg is ook erg leuk
Bedankt voor de tips Ben vanmiddag even naar zuiderpark geweest. De kinderboerderij vond mijn dochtertje super leuk! Het waterspeeltuintje heb ik ook gezien, maar er hing een bord dat het water erg vies is, vond ik niet zo vertrouwd..... hoewel er wel veel moeders en kinderen waren... Morgen maar even verder kijken, Delftse hout lijkt mij ook erg leuk!
Delftse hout zou ik nu niet doen, heeft blauw alg dus kun je helaas ook het water niet in. Geen idee of je een auto hebt maar anders zou de kievit een optie voor je zijn misschien? Dat is een hele grote speeltuin met een zwembadje erbij. Of westerpark in zoetermeer.