Hulp gevraagd weekbudget 50 euro..

Discussie in 'De lounge' gestart door sylvia90, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tegenwoordig zijn ze helaas strenger... :( Max 3 keer als vrouw.

2. Islah

Islah Niet meer actief

Ik ben ook niet zo'n fan van zelfgemaakt wasmiddel hoor, maar het is wel veel goedkoper dan het allergoedkoopste middel uit de winkel. Babydoekjes ben ik wel van plan zelf te gaan maken! Heb meestal gewoon goedkoop wasmiddel in huis, bv. van Euroshopper (is goedkoper dan die van Lidl) of als iets ergens in de aanbieding is. Ik ben erg prikkelgevoelig voor geuren, en daarom zijn veel dingen van de winkel sowieso niet geschikt voor mij (veel te erg geparfumeerd), tegen die doekjes van de Hema kan ik bv. ook al niet (ook als ik niet zwanger ben dus haha). Die van de action weer wel. Maar babydoekjes zelf maken lijkt me ook wat gezonder, dan zitten er niet 100 ingrediënten in die heel eng klinken en slecht zijn voor de huid.

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    en dan zijn we nog verwend... snoetedoekjes/billedoekjes.. mijn moeder deed het vroeger met een washandje? :) noem mij ouderwets maar het kan schelen :D

4. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Even een update, gisteren namelijk boodschappen gedaan en hebben het gered voor 47,88 cent:D
    dit eten we:

2x pasta met rode saus en groenten
    pasta pesto (pesto hadden we al in voorraad gehaald.)
    chili con carne
    bami + sate (goedkope zakjes dat wel)
    soep + brood
    kipfilet met rijst gerecht (wat hier tussen de goedkope gerechten stond)

voor een eerste keer ben ik redelijk opgelucht.

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Goed zeg! ga zo door

6. Islah

Islah Niet meer actief

Haha, nou bij plasluiers deed ik het inderdaad ook met een washandje hoor! Vond mijn dochter ook veel lekkerder aanvoelen. In mijn schoonfamilie gebruikt bijna niemand babydoekjes, alleen bij uitzondering als ze ergens onderweg zijn ofzo want waar zij wonen is het ontzettend duur.

7. Toppie sylvia!

Wist je dat er ook een topic is over weinig boodschappengeld? Daar zitten nog veel meer dames die rond jouw budget moeten uitkomen en worden veel tips en ervaringen uitgewisseld :)

8. Islah

Islah Niet meer actief

Goed gedaan zeg! Al zou ik zelf wel wat minder vaak per week vlees eten, maar dat is gewoon persoonlijk (zoals die chili con carne, dat is dan ook dubbelop omdat de bonen al vleesvervanger zijn).

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik weet niet of het al gezegd is, maar haal je vlees bij de halal slager! Is goedkoper dan de supermarkt en lekkerder! Mijn moeder doet dat ook altijd, en dat scheelt echt wel vergeleken met de supermarkt!

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vandaag boodschappen gedaan voor 45 euro inclusief shag!
    Had nog wel diepvries groente voor de hele week :

4 pangasius
    6 chipolata
    Half om Half gehakt
    2x krieltjes
    roerbakgroente (voor spaghetti)
    2x cola
    2x multi vitamine
    1x ranja
    2x brood
    3x verse jus dorange
    1x volle melk
    1x 400 gram jonge kaas
    1x grillworst
    3 bolletjes Saks
    Tandpasta
    8x fruit Sylvano
    Zak zwart wit ballen
    4 blikjes energy
    1x tomatensaus
    6 Fuji Appels
    8 bananen
    Pak koekjes Sylvano
    Zal vast nog wat vergeten zijn, maar ben nog nooit zo goedkoop uit geweest :O En ik had nog bbq vlees en dus nog 7 x groente anders was ik denk ik 50 euro kwijt geweest.

Deel Deze Pagina