Ik ben ook niet zo'n fan van zelfgemaakt wasmiddel hoor, maar het is wel veel goedkoper dan het allergoedkoopste middel uit de winkel. Babydoekjes ben ik wel van plan zelf te gaan maken! Heb meestal gewoon goedkoop wasmiddel in huis, bv. van Euroshopper (is goedkoper dan die van Lidl) of als iets ergens in de aanbieding is. Ik ben erg prikkelgevoelig voor geuren, en daarom zijn veel dingen van de winkel sowieso niet geschikt voor mij (veel te erg geparfumeerd), tegen die doekjes van de Hema kan ik bv. ook al niet (ook als ik niet zwanger ben dus haha). Die van de action weer wel. Maar babydoekjes zelf maken lijkt me ook wat gezonder, dan zitten er niet 100 ingrediënten in die heel eng klinken en slecht zijn voor de huid.
en dan zijn we nog verwend... snoetedoekjes/billedoekjes.. mijn moeder deed het vroeger met een washandje? noem mij ouderwets maar het kan schelen
Even een update, gisteren namelijk boodschappen gedaan en hebben het gered voor 47,88 cent dit eten we: 2x pasta met rode saus en groenten pasta pesto (pesto hadden we al in voorraad gehaald.) chili con carne bami + sate (goedkope zakjes dat wel) soep + brood kipfilet met rijst gerecht (wat hier tussen de goedkope gerechten stond) voor een eerste keer ben ik redelijk opgelucht.
Haha, nou bij plasluiers deed ik het inderdaad ook met een washandje hoor! Vond mijn dochter ook veel lekkerder aanvoelen. In mijn schoonfamilie gebruikt bijna niemand babydoekjes, alleen bij uitzondering als ze ergens onderweg zijn ofzo want waar zij wonen is het ontzettend duur.
Toppie sylvia! Wist je dat er ook een topic is over weinig boodschappengeld? Daar zitten nog veel meer dames die rond jouw budget moeten uitkomen en worden veel tips en ervaringen uitgewisseld
Goed gedaan zeg! Al zou ik zelf wel wat minder vaak per week vlees eten, maar dat is gewoon persoonlijk (zoals die chili con carne, dat is dan ook dubbelop omdat de bonen al vleesvervanger zijn).
Ik weet niet of het al gezegd is, maar haal je vlees bij de halal slager! Is goedkoper dan de supermarkt en lekkerder! Mijn moeder doet dat ook altijd, en dat scheelt echt wel vergeleken met de supermarkt!
Vandaag boodschappen gedaan voor 45 euro inclusief shag! Had nog wel diepvries groente voor de hele week : 4 pangasius 6 chipolata Half om Half gehakt 2x krieltjes roerbakgroente (voor spaghetti) 2x cola 2x multi vitamine 1x ranja 2x brood 3x verse jus dorange 1x volle melk 1x 400 gram jonge kaas 1x grillworst 3 bolletjes Saks Tandpasta 8x fruit Sylvano Zak zwart wit ballen 4 blikjes energy 1x tomatensaus 6 Fuji Appels 8 bananen Pak koekjes Sylvano Zal vast nog wat vergeten zijn, maar ben nog nooit zo goedkoop uit geweest :O En ik had nog bbq vlees en dus nog 7 x groente anders was ik denk ik 50 euro kwijt geweest.