Hier in Amstelveen hebben we Mets kinderschoenen. Daar ook schoenen van designers enzo. Ik koop alleen in de sale schoenen daar. Dan kosten de schoenen rond de 70/80 Hij draagt ook ' gewoon' sneakers, die zijn aanzienlijk goedkoper. Komend jaar goede sandalen. Maar wel mooie, want de meeste sandalen vind ik om te janken, zo lelijk! Of goede slippers?
ik koop geen beweust merk. wij gaan naar een goede schoene zaak. ze meten de voetjes goed op en kijken baar hun vreef. dus pak dan de schoenen in de zaak die het beste zitten. die van de jongste kosten tussen de 80 en 120 euro. en can de iuste 90 tot 140 euro. ik zou dus eigelijk niet gauw schoenen via internet kopen. naar ieder zijn eigen natuurlijk ik vind dit erg belangrijk dat ze.goed zitten. oja mijn jongste heeft een hoge vreef en bijna niks paste. de bunnies zaten hem toen heel goed.
Ik koop voor mijn zoontje in de winter altijd Uggs maar gewoon omdat hij die zo lekker warm vind. En heb ook leuke van Vingino gekocht met een lekker zachte binnenkant en vaak nog sneakers van Adidas ofzo. Het is maar net wat ik tegenkom of laarsjes van Clic vallen ook altijd goed in de smaak.
Alle soorten Nike Adidas Converse Puma Reebok D&G En afgelopen zomer wel simpele leuke merkloze gympen gehaald en sandalen gehaald bij hennes... En in Turkije slippers
Twins, shoesme, en nu eigen merk van ziengs. Mijn dame heeft gelukkig elke 3/4 maand nieuwe schoenen nodig. En heb het geluk dat ze een gemiddelde voet heeft en in de sale heb kunnen slagen. Haar duurste waren van twins afgelopen zomer. a 65 euro. Haar huidige winterlaarsjes in de opruiming van 85 euro naar 40 euro. Helemaal leer en uitneembaar voetbed. Merk is muyters. Ook maar 1 paar per maat. Groeit ze eruit dan krijgt ze nieuwe. Heb er ook altijd 1 paar regenlaarsjes?snowboots er bij naast. Zo houd ze haar schoenen best netjes..
Eerlijk gezegd koop ik geen schoenen van 100 a 160 euro. Hier draagt ze schoenen van clarcs, kiddykicks , hushpuppie en dr visser. Volgens de orthopeed uitstekende schoenen. Kosten gemiddeld rond de 35 euro per paar. Pas nog in uitverkoop 2 paar erbij gekocht voor totaal 16 euro. 100 a 160 euro, daar koop ik voor een jaar schoenen voor
Ik besteed meestal tot 100 euro, aan winterlaarzen tot 150 als het moet Develab Geox le coq sportief Replay Vingino Lelli kelli Skechers Nike Vans En nog andere merken die hier tussen staan Ipanema (super leuke 'teen'slippers van gisele bundchen) En nee ze hoeven daardoor niet super voorzichtig te doen
Hier een dochter met een smal voetje en een heel lage wreef Liefst combi rits/veter, zodat je ze 1 x kan stellen en daarna met de rits aan/uit kan doen Merken: Koel4kids Giga Freaks Piedro
Ik vind niet alle sneakers ordinair hoor,het is hoe je de combi maakt met de rest van de kleding.Ik vind adidas vaak wel heel leuk voor jongetjes. Ik heb gewoon gemerkt dat mijn zoon beter loopt op een stevigere schoenen met goed voetbed dan op adidas of andere sneakers (hij had adidas en Vans). Vooral op Stabifoot,loopt hij echt heel goed en dat zijn duurdere schoenen,maar als het schoenen van 50 euro waren geweest was 't ook prima hoor,ik zeg niet dat het perse dure schoenen moeten zijn,maar vaak is dat nou eenmaal wel zo(helaas).
heb hele gave bij Albert Nolten gekocht...waren 75, afgeprijsd 45 TS, tussen de 100 en 160 vind ik niks meer zeggen over de kwaliteit...want voor 90 heb ik ook hele goed van shoesme, voor die 3 maandjes dat hij die maat heeft... online zou ik nooit zoveel uitgeven, tenzij het een merk is zoals bijv shoesme, wat ik dus al ken en qua maat top zit
Mijn oudste heeft meestal Stups, daar betaal ik tussen de 25 en 50 euro voor (zijn namelijk altijd in de sale bij die ene webshop). Voor mijn jongste ben ik aan het azen op schoentjes van Pediped (30-35 euro), die zien er goed en comfy uit en ze zijn belachelijk cute. Ik zou persoonlijk niet gauw 100,- of meer uitgeven aan schoenen waar ze binnen een paar maanden weer uitgegroeid zijn.
Tot nu toe schoenen gehad van Elefanten en Orange Babies. 160 euro voor een paar schoenen: never nooit!! Geef ik voor mezelf ook niet uit. Hier zit ik altijd op een 40 euro per paar en dan heb ik een leren schoen met een perfecte pasvorm.
Ik denk dat je wel anders gaat praten als je er toe gedwongen wordt.... Mijn dochters hebben zulke smalle en platte voeten, die kunnen eigenlijk alleen maar schoenen van een bepaald merk aan. Ik zou ook liever 40/50 euro per paar betalen, maar dan passen ze met 2 voeten in 1 schoen en dat wil ik ze nou ook weer niet aan doen. Dus zeg nooit never nooit!
Dat probleem heb ik hier ook met mijn zoon. Een hollandse jongen met super smalle voeten... Helaas past hij dus echt helemaal niks behalve Giga en Trackstyle. In de zomer kom ik nog wel weg met stoffen sandaaltjes en die stoffen all stars van de h&m.
Hier ook bijna altijd Giga voor mijn meiden. Mijn zoontje vaak Trackstyle of Develab. En dat zijn idd geen kinderachtige prijzen hè.... Sandalen passen ze allemaal niet, maar gelukkig kunnen ze wel Birckenstocks aan, maar goed die zijn ook zo weer 3 tot 4 tientjes..
Ik geef nooit meer dan 50 euro per paar. Heb toevallig vandaag nieuwe koel4kids voor 45 euro gescoord in een klein winkeltje. Normaal zijn ze 95 euro. En ik heb Clics, Fullstop (merk bij Zalando), Scapino, Kanjers. Allemaal met heel veel korting en gewoon online waar je geen verzend/retourkosten betaald. Als je goed zoekt, vind je echt goeie deals. Nou hebben mijn dochters geen 'moeilijke' voeten anders had ik ook misschien 1 bepaalde merk kunnen kopen.