Kunnen wij deze naam aan onze zoon geven of toch liever niet ivm kattenvoermerk? Graag jullie mening want wij zijn aan het twijfelen!
Bij mij roept het wel het kattenvoer op maar ik vond dat wel een heel leuke reclame EN ik ben een ouwe doos (37)... Volgens mij valt het wel mee met die associatie. Ik vind het ook een leuke naam en zou - als ik een geboortekaartje zou krijgen met de naam Felix - niet raar gaan lachen ofzo
Mijn vriend heet zo, maar ik vind het echt geen mooie naam.sorry! En hij moet het ook heel vaak aanhoren over het kattenvoer, als hij zich de eerste keer aan mensen gaat voorstellen.
Nee sorry ik vind het niets en de reden is inderdaad dat het me doet denken aan kattenvoer. Maar het gaat er om wat jullie vinden hé
Ik vind het echt geen mooie naam maar jullie moeten een naam kiezen die jullie mooi vinden en niet van anderen uit gaan.
Het is niet helemaal mijn smaak, maar ik vind het wel goed kunnen hoor. Er zijn ook genoeg jongens die Max heten, terwijl heel veel mensen dat een hondennaam vinden.
Heb wel de associatie met het kattenvoer alhoewel dat wel een hele oude reclame is trouwens. Vind Felix wel een hele mooie naam verder, ook de betekenis. Lastig hoor. Succes met kiezen.
Ik dacht gelijk aan Felix the cat, dat tekenfilmfiguurtje. Dat is een positieve associatie, want dat vond ik een leuk beest . Weet je, heel veel mensen zullen in eerste instantie misschien aan het merk denken, maar die associatie zal al snel vervagen als ze je zoontje kennen. Dus ik zou het gewoon doen, jullie moeten het toch leuk vinden!
Het is niet echt mijn smaak, maar ik vind het niet boeien dat er een tekenfilmkat of kattenvoermerk bestaat. Er zijn zoveel namen met andere associaties, ik kan me daar niet zo druk om maken! Ga lekker je eigen gevoel achterna!
De naam heeft natuurlijk wel een hele mooie betekenis. Een vriendin van me is pas bevallen en vond dit ook maar ze was ook bang voor de associatie en daarom hebben ze er 'Feel' van gemaakt. Vind ik ook wel super!