Dames, Zijn er nog steeds niet uit. Ble...kan er hele dagen over nadenken. Tot nog toe jullie mening gevraagd over twee meisjesnamen. Hieronder nog een lijstje... Welke zouden jullie kiezen?? We zoeken een lieve, zachte, luxe naam. Het moet bij Rosemarijn passen. Andere suggesties ook welkom!! Mathilde Evelien Evalin Sophie / Sofie Eloïse Loïse (Geen Louïse) Julia Marissa Annelin / Annelyn Joëlle Emmelie Misschien moeten we gewoon maar een naam kiezen en er aan gaan wennen? Pfffffff
Rosemarijn en Anne-Lynn of Rosemarijn en Mathilde Dat vind ik de mooiste namen. Ben trouwens wel benieuwd waarom je Louise niet wil en wel Loise (ook erg mooi trouwens).
Louïse spreek je uit als Loe-iese. Loïse als Lo-iese. Deze laatste manier van uitspreken vind ik veel mooier... En ik vind de schrijfwijze er wat liever uit zien...
Ik vind Rosemarijn en Evelien/Rosemarijn en Marissa leuk bij elkaar klinken. Rosemarijn en Sophie vind ik ook heel mooi, maar de naam Sophie hoor je al zo vaak. Joëlle vind ik een hele mooie naam, maar niet zo mooi bij Rosemarijn.
Rosemarijn en Annelin! Of: - Rosemarijn en Suzette - Rosemarijn en Vivian / Vivianne - Rosemarijn en Fabiënne - Rosemarijn en Viviënne - Rosemarijn en Annelieke - Rosemarijn en Annika - Rosemarijn en Dorine - Rosemarijn en Feline - Rosemarijn en Madeleine
Uit je lijstje zou ik Rosemarijn en: Annelin of Evelien doen! Zelf vind ik Rosemarijn en Melissa een leuke combi.
Joëlle! I love deze naam, maar mijn man absoluut niet, dus het is 'm niet geworden Jasmijn vind ik ook mooi, ik weet alleen niet of het een goede combi is bij Rosemarijn. Vera Veerle Phileine Mirthe
Jammer dat iedereen niet dezelfde mening heeft, was ik sneller klaar geweest, hahaha. Maar dit is natuurlijk ook prima! Tot nog toe gaat de keus tussen: Evelien Sophie Loise Marissa Tenminste...als het aan man lief ligt
Ik vind het mooist bij Rosemarijn: Evelien, Eloise, Annelyn. Omdat ik dit dezelfde soort namen vind. Succes met kiezen! lastig als je zoveel namen mooi vind! Laat je weten wat het wordt?
dan zou ik kiezen voor sophie en anders loise, de andere twee vind ik niet zo mooi, beetje ouderwets... succes met kiezen!!
Persoonlijk vond ik niet echt eentje die me aan sprak... Elise Alexandra Catherina Elizabeth Elaine Succes ermee !
Haha lastig! En dan geven wij hier op het forum ook nog allemaal andere reacties, word er ook niet makkelijker van
is rosemarijn het zusje of is het een naam die je ook aan je kindje wilt geven. vind dit namelijk best wel uit maken.