Hi allemaal, Misschien een hele stomme vraag, maar k zit met t volgende.. Op 23-2-2010 ben ik ongesteld geworden.. K had ook een dag voor mijn menatruatie een test gedaan maar deze was negatief.. Heb t toen gelaten.... Maar nu heb ik vreselijke steken in mijn onderbuik aan de zijkanten.. Ik heb ook obstipatie (hoe j dat ook alweer schrijft) en moeheid en branderige ogen.. Beetje droog voelt t.. Mijn vraag luidt als volgt; kan j gewoon ongesteld worden en toch zwanger zijn? Ik bloedde vijf dagen ongeveer.. Helder rood en soms bruin.. Sorry voor de omschijving.. Hoe is de cervixslijm rond deze periode? Mijn weerstand is een beetje aan de lage kant. K hb waarschijnlijk een beetje last van schimmel infectie.. Kan dit allemaal? K heb berekent en zou nu dus in week 6 zyn.. Sommige symptomen komen overeen.. Maar verder voel ik niks.. Heeft iemand ervaring met mensttuatie in week 4? En dan toch zwanger? Help!
Je kan ongi zijn terwijl je toch zwanger bent, alleen is die kans wel heel klein. Voor de zekerheid kan je even een zwangerschapstest doen, maar ik zou er niet te veel van verwachten.. Succes!
Waarom denk je dan dat je zwanger bent, want de klachten die jij omschrijft horen gewoon bij je menstruatie groetjes zafira
Ik denk ook dat het de klachten zijn van een menstruatie. Die klachten zijn zo verschillende bij elke vrouw en tegelijkertijd komen ze overeen met zwangerschapsklachten. Geintje van Moeder Natuur, om het spannend te houden Maar ik weet al wat jij nu denkt. Je denkt er continu aan en zal waarschijnlijk niet rusten voor het duidelijk is ( net als alle andere vrouwen hier ) Testen is het antwoord!
Hi meiden, ik bn nu uit de onzekerheid.. Heb een test gedaan en ik ben niet zwanger.. :'(... Zit nu wel in mijn vruchtbare week en hoop dus dat t nu wel raak zal zijn... Duimen! Weet iemand misschien waar het precies mis gaat? Bij de bevruchting? Of bij de innesteling? Want als j onbeschermd sex hebt dan zou j toch op den duur gwoon zwanger moeten worden? Ben al sinds december vorig jaar beizg.. Ooohhh!!!!!
Gewoon een kwestie van op de goeie tijd en op de goeie plaats zijn, voor je eitje dan.. Op welke plaats zou voor jullie geen verschil hoeven maken Ik denk dat het gewoon echt pure mazzel is.. Het is niet voor niets een "wondertje"
Tja als je na gaat dat je per maand maar 20 % kans hebt op een zwangerschap. En je bent sinds december gestopt. De meeste vrouwen zijn binnen het jaar zwanger
het is gewoon een kwestie van geduld en flink klussen bij mij heeft het 10 maanden geduurt en bij somige vrouwen nog wel langer heel veel succses
Ja i know! K geef jullie allemaal gelijk hoor.. K moet r niet teveel mee bezig zijn.. Blijven hopen en wachten.. Achja vandaag myn ovulatie dus k ga ff tekeer de komende dagen.. Hihiiii.. Succes iedereen en bedankt voor jullie antwoorden en steun... Liefsss
Hahah, k moest zo lachen over dat stuk.. Grapje van moeder natuur.. Hahahhaha j schrijft het zo leuk.. Maar zo is het wel. Menstruatie heeft t dezelfde symptomen als zwanger zyn als k t zo lees.. Maar weet iemand of j ook vruchtbaar bent als j weerstand wat lager is ? En over afscheiding, k heb witte creme achtige afscheiding maar wel een beetje rekbaar.. Kom k nu in myn vruchtbare periode? Moet t doorzichtig worden of kan t ook zo blyven? Weet iemand dat????