Hulp gevraagd!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lindah, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hoi,

Ik lees al een hele tijd mee op deze site maar vandaag heb ik me dan ook aangemeld!

Dan zal iik maar gelijk beginnen met een vraag.
    Even de inleiding:
    Vanaf september zijn mijn man ik onder behandeling bij de Geertgen kliniek.
    Het zaad van mijn man is niet heel goed maar goed genoeg om op de normale manier zwanger te raken. Ik heb ook elke maand een eisprong alleen zijn mijn cyclussen lang( onegveer 38 dagen). Ik heb nu voor de laatste keer Clomid mogen gebruiken en Pregnyl. Als ik deze ronde niet zwanger raak, krijg ik een HSG onderzoek en ws IUI, ook zal ik dan hormomen moeten gaan spuiten.

Maar nadat de Pregnyl ik gezet hebben mijn man ik het geprobeerd, meerdere keren, maar het klaarkomen lukte niet, dootdat we het nu natuurlijk al maanden op gezette tijden moeten doen. Wel is er voorvocht geweest tijdens penetratie.

De Pregnyl is op woensdagmiddag gezet en de zaterdag daarop hebben we seks gehad waarbij mijn man wel is klaargekomen.

Ondertussen zit op dag 17 en ben nog steeds niet ongesteld.
    Wel heb ik al bijna twee en halve dag bruine afscheiding, wat vooral is nadat ik naar het toilet ben geweest(plassen).
    In het inlegkruisje(wat ik voor de zekerhied in heb) zit wel wat maar valt erg mee.
    Wel heb ik wat steken en een pijn in mijn buik maar het zet maar niet door.
    Mijn temp is ook hoog.

Ik weet dat ik moet testen voor zekerheid maar durf niet, ben zo bang voor weer een teleurstelling..

Wat denken jullie??
    Alvast bedankt!

Fijn weekend.

Groetjes,
    Linda

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi Linda,

wat een heftig verhaal.

Wanneer is je NOD (niet ongesteldheid dag oftewel dag dat je ongi moet worden??)

Wwant wellicht heb je innestelingsbloeding..

3. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hoi Nonaches,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Op 4 april in het begin van de ochtend is de Pregnyl gezet, dus ik naam aan dat ik donderdag mijn eisprong heb gehad. Als ik dan 14 dagen verder reken zou ik op donderdag 19 april ongesteld moeten zijn geworden.

Groetjes,
    Linda

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hopenlijk is het raak!
    Ik zou toch een testje doen,dan heb je iniedergeval zekerheid.
    Ik heb het ook vaak gehad en na de (helaas) negatieve test gewoon ongi geworden!

5. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Ja ik weet dat alleen een test zekerheid geeft..
    Maar ik ben zo bang dat het weer witte dan wit is

6. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Jeetje wat spannend! Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je man niet klaar heeft kunnen komen, wat een stress en spaningen voor jullie en het romantische van het samen zwanger worden is er zo wel af.

Ik zou testen, dat brengt je zekerheid! Had je voor de pregnyl gemeenschap gehad? Als je bijv de dag ervoor gemeenschap hebt gehad kan het zaad nog eventjes overleven tot je ei-sprong

Succes, en veel sterkte met jullie proces!

7. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik heb bij genoeg meiden gelezen dat ze dan toch zwanger waren en het inderdaad een innesteling bloeding was, zelf niet meegemaakt. Ik wilde je natuurlijk geen valse hoop geven.

Om van deze onzekerheid af te komen, zal je toch echt een testje moeten doen.

Succes en laat je het even weten?

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi Linda,

heel erg bedankt :D

Nou dat betekent dat je dus 2 dagen overtijd bent (theoretisch)
    Zelf heb ik met bij mijn vorige cyclus aan het eind ook bruine afscheiding gehad en dat liep uit op ongi...hoop dat voor jou anders zal zijn meid!!

Ik zou een test doen!

9. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hoi,

Bedankt voor al jullie lieve reacties!

Toch maar een testje gedaan en (natuurlijk) nagatief..
    Maar goed niet ongesteld en nu( twee uur later) ongesteld geworden.

Ven er weer behoorlijk stuk van hoewel ik het eigenlijk wel verwacht had. Nou maandag maar weer bellen naar de Geertgen en hopelijk dan hierna IUI..

Groetjes,
    Linda

10. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Linda, jammer! Heel veel sterkte en succes

Deel Deze Pagina