Pfff zucht..

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by Mamaatje22, Oct 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamaatje22

Mamaatje22 Nieuw lid

Oct 18, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik wil even mijn verhaal kwijt.
    Het gaat al een tijdje niet goed in mijn relatie. Tot een paar weken geleden dat het uit de hand liep en ik weggegaan met me dochtertje van 5 maanden.

Je zult het niet geloven maar dan is er niemand die je kunt helpen. Geen instelling geen famillie niks. Uiteindelijk naar huis gegaan want met een baby rond slepen is geen doen.

Nu woon ik met mijn ex in een huis, wat totaal niet gaat. Het werkt gewoon op geen enkele manier en we botsen steeds. Relatie therapie voorgesteld eerst is het ja graag, toen was het zo ver zat ik er alleen.

Ze zeggen zorg goed voor jezelf, goed eten he, jullie moeten er samen uit komen. Ja moeten! Nou hoe dan.. Ik zorg nu alleen voor me kindje en hij is altijd weg, en maar zeggen hoe belangrijk we zijn..

Ik heb totaal geen vertrouwen in mijn ex en hij heeft me zovaak gekwetst en pijn gedaan dat ik van mezelf weet dat ik dit niet meer wil.

Maar goed, heb ik een keus nee! De instellingen vinden maar dat je er zelf uit moet komen of ze hebben geen plaats voor je.. Wat nog mooier is beschermd wonen dan moet je alles opgeven wat je hebt. Nou enigste wat leuk is in me leven naast me kind is me werk en opleiding, dus hoezo opgeven hoe word je depressief!

Heel verhaal kort te maken ik trek het niet hier te blijven maar heb ook niet voldoende inkomsten om zelf particuliere een huis te nemen. Wil je urgentie dan moet je eerst via de rechten omgangsregeling treffen voor de kleine.. Pff ik word er zo moe van, word van het een naar het ander gestuurd en uiteindelijk helpt niemand me en stress ik hier alleen maar.

Hoe kan het zijn dat je niet geholpen word als dat nodig is, Moet je dan echt half dood gaan, ergens verslaafd aan zijn of iets in die richting?!!

2. pappa1993

pappa1993 Nieuw lid

Oct 22, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoy, mamaatje22
    Jeetje wat een vervelend verhaal zeg.
    wat ik zelf met mijn ex ook altijd heb mee gemaakt met instanties is dat je heel veel tijd aan ze kwijt bent maar puntje bij paaltje je het toch zelf moet doen. en daarom raad ik je eigenlijk ook af om nog verder in deze situatie met je ex te zitten gezien je kleine meid deze energie ook voelt :(!
    ik weet niet hoe jij tegen over tiener moeder huizen staat? het is vaak moeilijk om er in te komen maar dan wordt ook wel heel veel voor je geregeld !
    het liefst zou ik je mijn kinderkamer aan bieden maarja we kennen elkaar nog niet ;)
    mocht je vragen hebben of ergens over willen praten mag je me altijd mailen :) (jeroen_de_water@hotmail.com)

3. Mamaatje22

Mamaatje22 Nieuw lid

Oct 18, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, Jaa ik weet het ze is ook erg onrustig maar goed ik doe mijn best. Ik heb ook al bij tienerhuizen geprobeerd. Helaas ben ik in dat geval 22 en voor hun dus te oud. Je moet je aanmelden voor je 20 ste je bent nu toch echt te oud hoor je dan! Dat bedoel ik iedereen heeft iets waarom ze me niet helpen. Ik wol graag ook ik mijn eigen omgeving blijven ivm school en werk dus dat is ook zoiets!

Wat heeft jouw ex dan uiteindelijk gedaan en hoe hebben jullie alles geregeld als ik vragen mag..

4. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,154
    3,034
    113
    Nederland
    Ik hoop voor je dat het inmiddels iets beter met je gaat.

Heb je al iets gevonden? Weet niet waar je woont, maar misschien kun je evt een studentenkamer huren? Niet ideaal maargoed, ben je wel bij je ex weg. (je hebt ook rustige studentenhuizen, heb er zelf in 2 gewoond)

of misschien dat je ex vertrekt maar financieel mee helpt tot er een vaste oplossing is?

iig heel veel sterkte!!

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Ben ook wel benieuwd inderdaad...
    Geen tips, wel heel veel sterkte gewenst!

Share This Page