hulp gevraagd?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by xprissiex, Oct 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames, graag jullie hulp. dit is vierde ronde met ovutesten dus ik weet wat positief is. Ik heb niet altijd een knaller. cyclussen zie onderschrift.
    Lang verhaal kort te maken. 24-9 posi ovutest, 5-10 bloeding, duurde 1,5 dag. ongi of innesteling dat was de vraag. was het een ongi dan zit ik vandaag op CD19. Maandag getest, bijna posi, gisteren drie keer getest om zeker te weten allemaal lchter,(dat omdat ik niet altijd een kanller heb) vanmorgen toch nog een keer, heb nog steeds buikpijn, en weer bijna posi. vorige week ziek geweest, veel paracetamol geslikt. Is mijn lichaam nou zo van de rel??? Die van vandaag is donkerder dan maandag. Mijn LF is korter dan 10 dagen.. ongi duurt normaal 3-5 dagen...
    Op de foto zien ze er iets lichter uit....

Attached Files:

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Gezien je ook langere cyclussen heb gehad dan 28 dagen kan het best dat dit wel je eisprong is.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hier zit geen 1 positieve test tussen!!

4. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat weet ik. Maar nogmaals knal ook niet altijd. Maar heb nooit donker, lichter weer donkerder.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ja maar de oplopende streepjes hebben helaas niks te zeggen.
    Heb je andere keren wel doorgetest?
    Want een test hoort dus wel te "knallen" anders is hij niet positief.
    Dus ik zou even door testen en dan bv niet in de morgen maar in de middag proberen met weinig drinken.
    Succes!

Ps: mijn testen waren allemaal omo-wit op de C streep na.
    Op dag van mijn schrok ik me dood en stond er opeens een knal streep:D

6. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test twee keer per dag. Ochtend, met tweede plas en middag.
    Test wel eens door ja maar dan waren ze echt bijna wit. Ik heb normaal ook geen aanloop. Ik ga tuurstreep naar positief. Haha. Vanmiddag gewoon weer testen. Ben benieuwd. Thanks

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Schommelingen kan zomaar.. Gewoon gezellig maken in de slaapkamer maar nog wel doortesten :)

8. pom77

pom77 Niet meer actief

Heb je ook al een zwangerschapstest gedaan? Wil je niet blij maken maar ovutesten kunnen reageren op hcg......toen ik bijna 7 weken zwanger was heb ik voor de gein een ovutest gedaan en die knalde er vanaf! Het is niet bij iedereen zo en hoeft ook niet iedere zwangerschap maar het kan dus wel.
    Aangezien je maar 1,5 dag gemenstrueerd hebt, vind ik wel erg kort....

9. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik schommel nooit, daarom is dit voor mij een beetje vreemd. Ik ga van tuur naar posi. Vanmiddag nog getest en weer lichter dan vanmorgen. De afgelopen rondes had ik in de ochtend posi en middag was dan al lichter. Daarna tuur..
    Je maakt me niet blij hoor. Heb vorige week vrijdag CBtest gedaan en was negatief. Heb ook 'eipijn' dus ga niet van een zwangerschap uit :) ik vond 1,5 dag ook erg kort maar ben nog bij de HA geweest en die had ook geen duidelijk antwoord ja afwachten..

10. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    #10 xprissiex, Oct 25, 2012
    Last edited: Oct 25, 2012
    Vanmorgen weer net zo donker als gisteren. Heb nog 1 ovu test liggen. Had al nieuwe gekocht maar die zijn nu ook alweer op :( Zit te twijfelen of ik nog een keer nieuwe moet halen. Lichaam is blijkbaar een beetje van de kaart. :( Het gekke is ook dat ik eten/snoep wat ik normaal heel lekker vind niet meer lekker vind?? Herkent iemand dat?

11. pom77

pom77 Niet meer actief

Ik zou als ik jou was een voorraadje bestellen bij Zwanger & kids, zijn top testen en helemaal niet duur! succes! (herken je klacht niet... maar dat zegt niets natuurlijk)

12. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze van sensitest. Ik had een voorraad maar die was op gegaan. Was iets vroeger begonnen met testen voor de zekerheid. Dus weer nieuwe besteld dacht ik red het nu wel. Maar nee toch niet. Test ook twee keer per dag om het zeker te weten. Ga vanmiddag maar weer nieuwe bestellen. :) Is nu cd 20 dus kan nooit lang meer duren nu haha

13. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan nu vanmiddag pas weer testen. Toch blijven deze voor mij positief. worden nooit donkerder bij mij.(zijn in het echt wel iets donkerder dan op de foto) Test meestal smorgens posi en dan middag al lichter, dagen erna bijna wit. Heb gisteren toch nog maar ff nieuwe besteld. Kan ik vanmiddag en morgen nog even testen om te kijken of hij lichter wordt. Vriend heeft ook wel genoeg van al dat klussen deze maand en ik eigenlijk ook wel! :( Zit nu op dag 21. Hoop dat me LF ook is langer wordt? :)

Attached Files:

Share This Page