Hoi meiden Ik wilde me eigenlijk proberen in te houden deze keer en geen test te doen voor volgende week vrijdag, maar wilde vandaag toch even kijken hoe het stond na de Pregnyl spuit 5000 van vorige week woensdag (20/2). Toen waren er 2 eitjes te zien en was ik dus super blij omdat we deze maand dubbele kans hadden. Ik ben dus 9 dagen na de spuit en ik had eigenlijk verwacht dat de test veel lichter zou zijn. Dit was toch allesinds zo de vorige keer. (Kan je altijd nakijken in mijn album.) Nu is mijn vraag naar jullie toe: Is ie niet erg donker voor 9 dagen na de Pregnyl te zijn? Ik weet dat het lang in je lichaam kan blijven, maar na vorige keer dacht ik hetzelfde resultaat te zien. Wat denken jullie? Pff.. Was het al maar volgende week!
Hmm, het kan nog alle kanten op, gemiddeld is het na 8 dagen wel uit je systeem, maar het enige wat erop zit is over 2 dagen weer te testen.
Hey hey Vandaag niet meer getest. Zal voor morgenvroeg zijn. Ik weet echt niet wat ik er van moet denken. Vind 'm gewoon zo duidelijk voor 9 dagen na de Pregnyl. Pfff zenuwslopend is het!! Niemand die iets soortgelijk heeft gehad na 9 dagen? Xx
Ik had hem zo op dag 9, maar daarvoor op dag 8 was hij helemaal wit. Vandaar dat ik wist dat het bij mij niet meer van de pregnyl was. Ik zou het nog even afwachten en morgen nog een test doen is hij hetzelfde (verdubbeld om 2/3 dagen) of donkerder dan is het positief en is dit nog wel van de pregnyl dan is hij morgen wit of iig wat lichter. Succes en ik duim voor je.
Helaas niet bekend met pregnyl 5000 moest zelf 10000 gebruiken en had dan tot aan mijn nod een 2de streep. Ik duim dat hij morgen donkerder is
Ik vind hem behoorlijk donker voor 9 dagen na pregnyl. Moeilijk om te zeggen of het idd nog van de pregnyl is, het kan eerder uit je lichaam zijn maar kan ook langer duren. Helaas zegt het niets dat het de vorige keer eerder uit je lichaam was. Het enigste wat erop zit gewoon nog een testje doen. Mijn eerste test heb ik gedaan op 8 dgn na de pregnyl. Iedere dag hield ik wel een heel licht tuurstreepje, op 12 dagen na de pregnyl had ik een duidelijk streepje. Op 10 na pregnyl teste ik negatief met de cb indicator maar op 12 dus positief. Mijn foto's van de testen (ook kv) kan je vinden in mijn album bij cryo. Succes, ik hoop dat het raak is.
Nou meiden Vandaag nog een keer getest en ik wordt er niet echt wijzer uit. Hij is even donker als vrijdag heb ik de indruk, niet? Is dit nu positief of negatief? Wat denken jullie van de test? knuffel
heb je de test van vrijdag nog? Kun je die onder elkaar leggen en dan een foto er van maken. Dat is makkelijker om te vergelijken
De test van vrijdag en van vandaag onder elkaar.. De test van vrijdag alleen staat bovenaan het topic.
Onderste is volgens mij wat donkerder. Ik heb geen ervaring met Pregnyl, maar van wat ik hier altijd lees zou het nu volgens mij niet meer van de Pregnyl moeten zijn. Spannend hoor! Hoop voor je dat je zwanger bent en dat de testen mooi donkerder gaan worden de komende dagen.
De onderste is naar mijn mening wat donkerder! Als ik het zo zie dan denk ik dat ik je voorzichtig mag feliciteren! Succes de komende dagen Groetjes Klungel
Ik vind hem ook donkerder worden. Hij is in elk geval zeker niet lichter dus het lijkt me wel heel sterk dat het nog pregnyl is
Hij is duidelijk donkerder! Voorzichtig gefeliciteerd. Ik heb namelijk geen ervaring met pregnyl dus weet niet of je dat nog kan zien. Mocht je da niet meer kunnen zien is hij gewoon duidelijk hoor!!