Dankjewel allemaal! Hopelijk is ie volgende week weer wat donkerder! En is het een goed vruchtje. Ik hou jullie op de hoogte. xx
Nou dames.. Wat denken jullie? Kan dit nog van de Pregnyl 5000 zijn? Zit nu op 12 dagen na de spuit. Woensdag nog maar eens een testje doen samen met het ventje die hopelijk in de wolken gaat zijn!!
Ik had de eerste keer op dag 9 een soortgellijke test en was toen niet zwanger... Ik denk dat bij jou de eerste test een mengeling is van de laatste restjes pregnyl en je eigen opkomend hcg... Twee dagen later is de pregnyl weg en is je eigen hcg verdubbelt, wat dus maar dat kleine donkerdere verschil geeft denk ik... Maar 12 dagen na je spuit is het zeker niet .meer van je pregnyl hoor! Proficiat dus!
van harte gefeliciteerd jij bent zwanger. De test is echt wel donkerder en dan kan niet van de pregnyl komen lekker genieten nu.
Kon het niet laten om het ventje te verrassen. Hij begon spontaan te huilen. Zo zie ik 'm bijna nooit!! We blijven er allebei wel nuchter onder, want de vorige keer is het ook misgelopen. Hopelijk krijgen we binnen 3 weken een mooi kloppend hartje te horen deze keer en gaat het niet mis. Test wordt trouwens echt wel donkerder. De onderste is van vanavond. Dankjewel allemaal voor de felicitaties en ik hoop dat het goed blijft gaan!!
Mooie testen meid! Helemaal niet gek dat jullie daar een traantje van laten hoor, denk dat dat hier niet anders zou zijn als het na lange tijd eindelijk raak is
Nu begin ik het toch echt te geloven.. Hopelijk binnen 3 weken een goeie echo met een mooi kloppend hartje..