cadeau tips?

Discussion in 'De lounge' started by Athina, Apr 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden

m'n nicht wordt 20. We hebben sinds 1 jaar weer contact, maar ook niet heel intensief. Ze kan momenteel niet werken door problemen uit het verleden (psychisch, best triest allemaal) . Ze woont nog thuis. Heel breed heeft ze het denk ik niet.
    Dus ik dacht al aan een kledingbon (alle beetje helpen) . Maarja van welke winkel dan (ik ben zelf niet zo modebewust ;) ? Op zich vind ze koken en kokkerellen ook wel leuk, maar ik heb het idee dat ze niemand echt heeft om vóór te koken en//of bakken.

Hebben jullie nog leuke tips? Ik twijfel ook over een mooie ketting ofzo.. bedrag is 10 tot (echt max) 15 euro...

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vind een kadobon van een tientje altijd wat mal dus ik zou het niet geven.. Een leuke lange ketting, van pièces ofzo?met evt nog oorbellen.. Ze zijn niet zo duur.. En anders een kookboek? Een kado staat wat persoonlijker dan een bon...

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat is het nadeel inderdaad, dan moet ik mn vader etc even inschakelen en vragen hetzelfde te doen :p zodat je op een groter bedrag uitkomt van dezelfde winkel. Pieces ken ik niet ;) . Even googlen.

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Je kunt ook een mandje maken met leuke dingetjes. Doe ik ook vaak genoeg voor een verjaardag.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Een H&M cadeaukaart doet het meestal ook wel goed :)

6. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Een etos kadokaartje. Iedereen heeft verzorgingsproducten nodig.

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Make cup mandje maken . of een cadeau bon dat ze zef wat kan uitzoeken.

Share This Page