Dames, Onze meid wordt bijna 3 jaar. Nu hebben wij een leuke foto gemaakt die we willen gebruiken op haar uitnodiging. Er staat alleen een schaduw op die we eraf willen hebben. En ze staat voor een witte muur, dus misschien weet iemand een leuk achtergrondje wat leuker staat. Wie zou dit voor me willen doen? Groetjes, Puzzel
Je mag me altijd een mailtje sturen dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. masafotografie@outlook.com Liefs
Wil je ook wel helpen. Je kan even fotografietopic kijken naar hoe ik werk. Net foto gepost. (Staat bij clubs)
Je hebt een mailtje, hoop dat het een beetje naar wens is, ben zo vrij geweest om de gehele foto maar even op te pimpen hahaha
Happyglow, hij is ook een stuk lichter zie ik! Mooi! Heb je toevallig nog een leuk achtergrondje? Ik vind die van de kruitvat zo saai!
Sorry we zijn wat vroeger naar bed gegaan, onze jongste vind slapen voor mietjes tegenwoordig... hahaha Mocht het nog nodig zijn kun je me altijd nog even mailen of even aangeven welk achtergrondje je dan zou willen. Even googlen misschien. Ik kan ook gewoon kaarten maken voor je via een drukker waar ik ook de geboortekaartjes van klanten altijd bestel, laat maar even weten wat je wilt.