Hoi allemaal, Helaas zijn we er nog steeds niet over uit, namen die ik mooi vind, vindt man niet mooi en andersom... Gaat goed dus! Haha. Nou vroeg ik me af of jullie me kunnen helpen met een leuke, vlotte, niet al te gekunstelde naam. Het liefst bestaande uit 2 lettergrepen en als het even kan beginnend met een m. Passend bij de naam van dochter: Ja.imy Zelf vind ik Michiel een hele leuke naam. Jullie reacties worden gewaardeerd 😊
Michiel leuk! Wel een heel andere naam dan je dochter heeft, maar dat maakt op zich niet uit toch. Andere suggesties: Marnix, Micha, Mick, Melvyn, Mauk, Mauro
Mick is inderdaad ook een hele leuke naam, die kwam in het begin als eens een paar keer voorbij. Alleen manlief vond het een leuke naam voor een ventje, maar niet voor een volwassen kerel... Lastig zeg! Bij dochter waren we er zo uit!
J.aimy & Milan J.aimy & Mattias J.aimy & Marley J.aimy & Marijn J.aimy & Martijn J.aimy & Maes J.aimy & Mikai J.aimy & Merijn J.aimy & Micah
Jaimy en Mauro is het eerste wat in me op komt! Verder Jaimy en... Milan Mika Michael Marnik Marnix Marten Marlon Marvin Melvin Maurits Maurice Morris
Mitchel / Mitch Maxim Mike Mairo Machiel Michel Mason Milay / Milai Marcel Manu Myron Milo / Miro Melle Mels Miran Miguel Maddox Maikel