Hulp gevraagd

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Dotty, Sep 21, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ballon

Ballon Niet meer actief

Zo, hallo dan... Volgens mij zit d'r nog een stukje frustratie van al die jaren. Doe eens ff relaxed. Als je ook zo'n houding tegen je man hebt, zou ik als ik hem was wel ff zeggen; Ga jij maar even alleen liggen en uithuilen :(
    Ts vraagt hier om advies. Wanneer je dit doet, krijg je verschillende adviezen. Ook die van jou en dat is heel goed, want je hebt er ervaring mee en je kunt je verhaal vertellen en tips mee geven. Aan te is het vervolgens te bepalen met welk advies ze wat doet, NIET aan jou!

Om in het straatje te blijven en omdat ik gewoon heel erg tegendraads wordt van je houding; ik ga mijn 3 maanden oude zoontje is in bad doen en hem daarna is zijn niet natuurlijke ritme duwen en hem lekker de fles ( JA echt waar, die zijn d'r ook nog ) geven en hem lekker onnatuurlijk laten slapen tot morgenvroeg 7u. :D

2. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    2,185
    823
    113
    Hoi,

Helaas kan ik je geen advies geven. Onze zoon van bijna een jaar heeft zijn hele leventje nog niet anders gedaan. Is tussen 23u en 07u 4-6x wakker. Toen we op een eliminatiedieet zaten met hem heeft hij een paar nachten doorgeslapen maar daarna was het weer vreselijk.
    Kan zichzelf bij hoge uitzondering 15 minuutjes vermaken in de box en wil verder altijd op pad zijn/dingen zien, thuis is hij erg humeurig. alleen nieuwe dingen kan hij even zoet mee zijn.

Deze dingen spelen er bij hem: reflux tot 6 maanden, allergieën maar nu eet hij deze dingen niet meer maar slaapt slecht door tandjes/kiezen. Daarnaast zijn we erachter dat hij erg gevoelig is voor geluid, hij hoort van alles en wordt overal wakker van. En hij ontwikkelt zich erg snel, kan al heel veel en praat ook al veel. Hij heeft veel geborgenheid nodig en voelt zich bij mama kennelijk veilig. Toch wordt hij even vaak wakker als hij 's nachts bij mij slaapt.

alle adviezen die je waarschijnlijk wel kent volgen we op (doe jij ze ook?) vast bedritueel, vaste bedtijd 's avonds enz enz. Osteopaat, Huisarts en kinderarts hebben we al eens eerder gehad maar op medicijnen voor de reflux na geen vooruitgang toen.

Omdat het nu echt niet meer gaat zijn we doorverwezen naar een kinderarts. Als het goed is wordt hij eerst medisch helemaal gecheckt...Ik ben benieuwd...

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Jij denkt frustratie te lezen, Ik kijk echter terug op een mooie tijd, ondanks het slaapgebrek :)

En verder: slaap lekker!

4. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    1,050
    73
    48
    Zo zo jij gaat hard!!! Misschien moet je pagina 1 lezen en kijken wat ik zeg. Namelijk is borstvoeding nog voldoende???? Daarmee bedoel ik misschien plakje brood erbij, fruit enz. Ik zeg nergens dat haar borstvoeding niet genoeg voeding bevat of dat het terug loopt. Alleen hebben ze naast borstvoeding ook andere dingen nodig vanaf 6 maand.
    Niet zo snel je frustratie uiten maar even goed lezen! Krijgt ts misschien ook niet al deze frustratie berichten.

5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Gelukkig, wellicht kun je dat wellicht ook een beetje laten blijken in je teksten dan. Je hebt het over betweters, maar je komt nu zelf ook nogal zo over.

Jij ook slaap lekker!

6. wwrr

wwrr Fanatiek lid

May 14, 2013
    1,280
    448
    83
    Slapen jullie samen? Mijn mannetje van 4 maanden komt zeker twee, maar soms ook vijf keer per nacht. Dan slapen we samen en slaap ik gewoon door terwijl hij drinkt en daarbij ook in slaap valt. Als hij weer wakker wordt wisselen we even van kant zeg maar en slapen we gewoon verder. Dat scheelt mij enorm in m'n nachtrust. Je moet wel even weten hoe je dat aanpakt natuurlijk, en ook dit zullen veel mensen weer niet Ok vinden, maar ik wel. :) Overdag zou ik, ook al zit slapen er dan niet in, toch zoveel mogelijk de draagdoek kiezen. Niet huilen is denk ik al echt een plus. Ik weet hoe t is, je andere kindje wil ook aandacht en dat is echt heel lastig als dat niet lukt zo. Zoek activiteiten die je wel kan doen met een draagdoek... Ik hoop echt dat je snel een manier vindt, want dit is niet fijn!

Share This Page