Leuke McDonalds (speeltuin) tussen Arnhem en Leeuwarden (langs A50 of A32)?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiwi25, 12 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Omdat ik hier wel vaker 'typische' verzoeken langs zie komen (handig!) denk ik ik probeer het ook even! ;)

Ik zoek een McDonalds langs de snelweg tussen Arnhem en Leeuwarden! (A50/A32) Wie weet er eentje met een 'leuke' speeltuin? Alvast bij voorbaat dank voor de tips! :)

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Die in Zwolle-Noord is helemaal verbouwd en sinds vandaag weer open, dus super fris en nieuw :D Maar hoe het met de speeltuin e.d. zit weet ik niet :)

3. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    De Mac bij heerde is niet supergroot. Die zou ik overslaan.

4. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    De mac in Goutum net buiten Leeuwarden heeft binnen een speelhoekje en buiten staat een groot speeltoestel.

5. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Die bij Apeldoorn is wel leuk. alleen zul je San een klein stukje richting Amersfoort a1 op moeten

6. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Volgens mijn vriend is die in Steenwijk leuk met een speeltuin voor de kinderen. :)

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh ik wou net zeggen dat die niet veel aan is. Dr is hier toch alleen een glijbaan buite ? En binnen een ballenbak? Of is dat dan al een "grote speeltuin" voor mc donalds begrippen 😁

8. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Geen idee haha! Ben er zelf al erg lang niet meer geweest en enkel door de drive gegaan, dus heb er eigenlijk geen beeld bij.

9. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Thanks allen! Afhankelijk van het humeur van dochter in de auto stoppen we bij Goutum of anders Zwolle-Noord!

En wat is 'groot'/leuk speeltuin ja, relatief. Die in mijn stad (Veenendaal, A12) heeft een groot toestel buiten met 3 glijbanen, bijvoorbeeld en daar kan dochter zo een half uurtje klimmen en klauteren, dus daar dacht ik een beetje aan, maar een ballenbad is ook al leuk.

Maar ik kijk wel wat we aantreffen. In ieder geval fijn om te weten waar de Macs ongeveer zitten, al zijn die palen vaak niet te missen :p

10. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ik rij zo toevallig even langs de Mc van Zwolle-Noord, dus ik kan wel even voor je kijken hoe het zit met het speelgedeelte nu ;)

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Bijna vergeten, maar het restaurant is super mooi, er is een kinderfeestjesruimte maar volgens mij mogen kinderen daar ook gewoon spelen als er geen feestje is, en buiten is een groot speeltoestel/-huisje met glijbaan.

Deel Deze Pagina