Tot mijn verbazing zie ik ineens dat de zwangerschapstesten die ik gebruik over datum zijn . Stom van mij dat ik er niet op heb gelet, maar ik heb ze pas geleden gekocht dus had het totaal niet verwacht. Hoe onbetrouwbaar zijn de testen dan? Ik ga dus nieuwe testen kopen. Ik had nu van die simpele sticks via internet besteld (die dus over datum zijn). Weke tests raden jullie aan? Ik zoek wel iets budgetproof. Heb al zo vaak voor niks getest afgelopen jaren haha.
First response of predictor (eerste is alleen veel goedkoper) voor de eerste dagen daarna Kruidvat 2v5 of sensitest Maar vind eigenlijk de Kruidvat toch beter ik zou denken dat het overigens niet heel veel uitmaakt. Maar ja, zijn ze dan nog 100% betrouwbaar, dat is dan de vraag
Volgens mij zijn testen niet meer betrouwbaar als ze over datum zijn. Iets met een bepaald stofje dat uitgedroogd kan zijn en niet goed werkt. Ik zou ermee teruggaan naar de winkel als het doosje nog ongeopend is.
Hoeveel over de datum zijn ze? Een maandje zal echt niets uitmaken. Er zit echt wel een veiligheidsmarge op. Maar 2 jaar, dan zou ik ze niet meer vertrouwen.
Als het kort over datum is kan het nog wel indien de verpakking er nog intact uit ziet. Ik heb altijd dipsticks gebruikt waar ik gewoon overheen plaste.
Mijn laatste testen van sensitest waren nog een maand houdbaar maar reageerden alle 3 erg slecht. Predictor was direct duidelijk en het resultaat is ligt nu in te slapen. Vond het opvallend omdat ik ze een kleine 2 jaar daarvoor besteld had en toen meteen een duidelijk resultaat had.
Ik denk niet dat er ineens valse lijntjes komen als ze wat over de datum zijn.. kruidvat 2v5 vind ik zelf wel fijne en duidelijke testen