Wij zijn op zoek naar een duo kinderwagen waarvan (uitgeklapt) de achterwielen max. 60cm uit elkaar staan. Door de deuropening van onze voordeur kan namelijk een kinderwagen van max. 60cm breed ivm de trap en verwarming. Een duowagen met een wandelwagenbak en zitje naast elkaar zit er dus al niet in . We hebben de TOPPI 2 Combi duowagen gezien, maar op de webiste staat een afmeting van 105x105x64cm. Lijkt me toch niet dat ie even breed is als lang met 2 zitjes achter elkaar? TOPPI 2 Combi duowagen - Top Mark Nog een vraagje: Bij de ICandy iCandy Nederland zit de wandelwagenbak met de klep van je af. Dit kan niet andersom gedraaid worden. Ligt het aan mij, of kan het erg irritant zijn dat je dus (met de klep omhoog) je jongste kindje niet ziet liggen? Ik zie dit bij meerdere duowagens het geval zijn.. graag ervaringen!
Ik heb een phill en Teds (sport) gebruikt volgens mij is de kinderwagen heel smal in vergelijking met andere want dat was de reden waarom ik het had gekocht. Hoe breed de kinderwagen precies is weet ik niet zeker maar als je het zeker wilt weten kan ik even in de kelder kijken.
Graag! Maar kun je daar ook een wandelwagenbak mee gebruiken? Of is dat zo een nestje eronder. In hoeverre kun je ook antwoord geven op mijn 2e vraag?
Nee je kunt daar geen wandelwagenbak bij gebruiken. Er zit een zitje bovenop en daaronder rits je een gedeelte open waar je de baby als het ware in schuift (wel vast uiteraard!)
Hier de phil en teds aangeschaft! Heerlijk ding, zelfs kruidvatproof! Mocht je vragen hebben, pb me dan effe moet nu zoonlief eten geven! Nog effe: bij de p&t zie je je kindje wel meteen! Heel lief. Zit in een cocoon of in zak bij mij. Ik heb de Verve. In de Vibe kan een lange cocoon waar ze in liggen, en als je straks niet meer dubbel hoeft kan je m ook als eenlingwagen gebruiken, ik vind het top, rijd superlekker! Die andere lange wagens zijn echt niet handig. Zoom en de I candy vond ik niet praktisch, daar kan je ze niet lang mee vervoeren, hier tot en met 5/6 jaar nog. Ik vond t een hele aanschaf maar ik vind het nu een heeeeeeerlijke wagen!
Phil & Teds Promenade Black | BabyparkDe P&T promenade is wel met wiegje. Alleen is deze 64cm breed, dus helaas niet passend door onze voordeur. 60cm is echt max
De Navigator is smaller, misschien net smal genoeg? Een vriendin van mij heeft 'm (haar huis heeft ook smalle deuren) en is er erg blij mee .
Hier de icandy. Met de kap iets omlaag zie jij je kindje wel. Ook zit er een stukje gaat is de kap waar je doorheen kunt kijken, dan kan jij je kindje ook zien, alleen niet heel goed. Hij bevalt mij prima omdat het een heerlijke compacte wagen is die veelzijdig is in gebruik. Zou je aanraden in een winkel wat wagens ge gaan proberen net je oudste kindje erin. Merk je hoe het rijd en stuurt etc. Had wat betreft een duowagen heel iets anders in mijn hoofd dan ik nu heb gekocht (de icandy) en ben nog elke dag blij met mijn keuze.
Tnx! Ik neig ook naar de icandy omdat het niet zo'n gevaarte is. We zijn in de winkel geweest maar de zaterdagverkoopster kon geen vraag beantwoorden zonder op internet te kijken.. dat kan ik zelf ook dacht ik hier krijg je ook de echte ervaring van het gebruik.
Ik denk dat deze wagen 105 cm hoog is, 105 cm lang is en 55 cm breed is . Dat lijkt mij het logische, op het plaatje ziet hij er ook redelijk 'vierkant' uit dus het lijkt mij het meest logische dat hij even hoog als lang is. Ik zie alleen als breedte 55 cm staan, waar jij 64 schrijft maar dat is wellicht een foutje. Verder vanuit hier geen ervaring hoor, maar zat gewoon even mee te kijken .
Ja dat vermoedde ik al. Maar eens even verder kijken. @fleursylvano; de abc is voor ons echt te lang. Daarmee kan ik de draai naar de voordeur niet maken.
Misschien begrijp ik het verkeerd hoor maar een kind van 5/6 jaar gaat toch niet meer in de kinderwagen?
Het staat er idd soms niet handig op. Met wielen is wel het handigste dat ze het erbij zetten.. maar helaas valt ook deze wagen buiten de opties voor ons
Tja..... Hier dus de iCandy en vind hef absoluut wel een aanrader. Wel duur.... Maar staan ook wel op marktplaats. Je kunt ook nog kijken naar de mima kobi duo. Is ook erg compact, vergelijkbaar met de iCandy. Ook qua prijs .....