Hallo, Over ruim 2 weken word mijn jongste dochter 1 jaar!! Ik heb echt geen flauw idee wat ik dr halen moet... Omdat ik al 3 kinderen daarboven heb.. heb ik qau speelgoed al zoooooooooooooooveeeeeeeeeeel... Speelhuisjes, trampolines, driewieler fiets step en derg. blokjes speelgoed enzo enzo in huis dat is hier allemaal al.... Hebben jullie leuke ideeen??? met foto het liefst... Mijn dochter is een lief en actief kindje.. die bijna losloopt... Hoor het graag!!!!
boek met kind in hoofdrol? hobbelpaard? mooie loopfiets? lastig als je alles al hebt...maar dingen vernieuwen kan toch ook? mooie leuke blokkenset of mooie houten speelgoed, wat duurdere dingen bijv..
Pfff, moeilijk! ik vond het al lastig voor de tweede, laat staan de vierde! Misschien een dagje uit naar de dierentuin o.i.d. Kleding (al zul je dat ook wel hebben waarschijnlijk) Een schilderij/foto/e.d. om op haar kamer te hangen Succes met uitzoeken!
Misschien gewoon niks. Een kind van 1 heeft echt geen besef van al of niet een kado voor de verjaardag. Als jullie alles al hebben dan is het toch goed?
Ja wij hebben m'n zoontje ook niks bijzonders gegeven behalve groots feestje nieuwe kleren en schoenen.. Dit jaar daarentegen wordt ie wel echt verwend door ons Ook leuk is een muziekinstrument ofzo
Lastig inderdaad. Wij kregen allemaal met onze eerste verjaardag een loopfiets. Ik kom uit een gezin van 5 en elke keer werd dezelfde loopfiets ingepakt (dus ik had een 5e handse) . Omdat het uitpakken voor een kindje van 1 jaar leuker is dan wat er werkelijk in zit. Een sieraad vind ik ook een mooie. Persoonlijker namelijk, maar moet je wel weer van houden. Verder zou ik weinig bijzonders doen. Zonde van je geld en je kan het met 4 kinderen wel beter gebruiken dan iets kopen wat je eigenlijk al heb. En met een beetje geluk krijg je van de omgeving al genoeg kados. Dus zal je kindje niets te kort komen.
Omdat je al zoveel hebt, wordt het lastig iets te geven dat je nog niet hebt! Onze meid is heel erg blij met haar duwkarretje en haar loopfietsje. Kijk een bij homepage woodpecker en dan klikken op de webshop. Hier hebben ze hele leuke dingen! Ook heb je bij de Ikea nu de volgende dingen van DUKTIG: DUKTIG Fruitmand, 9-delig - IKEA en DUKTIG Ontbijtset, 15-delig - IKEA Ze hebben nog veel meer, ook een keukentje enzo. Super cute!
Wij hebben een wheelybug gegeven, is een groot succes. Hij kan er nog niet zelf op rijden, maar iedere ochtend wordt ie innig begroet en geaaid . WHEELYBUGS – Co&Co