zodat ik wat inspiratie kan opdoen hihi Ik zal eerst beginnen met wat op dit moment mijn top 3 is: Meisje: 1. Isabeau 2. Puck 3. Pleun (Juul vind ik ook nog leuk ) Jongen 1. Dex 2. Sem 3. Milan
Bij het onderdeel babynamen zijn hier al meerdere topics over (ook top 5 en top 10 volgens mij), misschien kan je daar eens kijken.
meisjes: 1 & 2: Mila en Fenne (hebben we al) 3: Lily (de kat ) jongens: 1 Fenn, maar lijkt te veel op Fenne 2 Lucas (zoontje van vriendin) 3 ........ ach, komen voorlopig toch geen babys meer hier, dus hoef er niet te veel over na t denken..
Nou, dan zal ik ook nog een keer antwoord geven . Jongens (willekeurige volgorde): - Julius - Lucas - Milan Meisjes (willekeurige volgorde): - Juliëtte - Isabelle - Charlotte
Meisje: Yenthe Bij 2 en 3 was de inspiratie op en wisten we inmiddels dat het een jongetje wordt Jongen in willekeurige volgorde: Jesley Yestin Jayden
Fiene Noa Hadassa Jonne Ruben Joas Moeilijk hoor, maar drie! Voor een jongen vind ik Ezra, Micha, Joas, Noah en Jefta ook erg mooi. Voor een meisje zijn Sifra, Eliza, Jedidja en Sarah ook favoriet! Helaas is mijn man erg moeilijk met namen, maar ik geloof dat we het over deze top 3 toch aardig eens zijn!