Wat vinden jullie, moeten de namen van broertjes en zusjes bij elkaar passen? Gaat het niet vanzelf bij elkaar passen als je er eenmaal aan gewend bent? Onze zoon heet Liam en we vinden het erg lastig om er een naam bij te bedenken voor toekomstige broertjes en/of zusjes. Deze namen vinden we mooi: Meisje: - Esra - Lotis/Lotus - Megan (Vind vriend mooi, ik weet het nog niet) Jongen: - Ferron/Ferran - Melle (Past niet echt bij Liam en de andere namen?) - Dean - Robbie (Vind ik erg leuk omdat mijn vader zo heet en ik vind het zo schattig hihi) De namen passen (vind ik) toch totaal niet bij elkaar? Welke combinaties zouden jullie maken, of hebben jullie nog mogelijk leuke namen die ergens bij passen? Ben erg benieuwd!
Ik vind Liam en de namen die je noemt wel met elkaar gaan hoor. Denk wel dat je gelijk hebt, het gaat vanzelf bij elkaar passen. Voor mezelf vind ik het alleen wel apart als mensen hun ene kind bijvoorbeeld een super nederlandse naam geven en hun andere kind een super amerikaanse naam. Gewoon doen waar je je goed bij voelt en de naam kiezen die je leuk vindt
Mijn nichtje heet Alysha en haar broertje henk In het begin moesten we hier ENORM aan wennen.. en nu nog steeds
Ik vind Esra ook een hele leuke meisjesnaam! Ik vind al de namen die je hier hebt geschreven trouwens wel bij Liam passen. Wanneer namen niet bij elkaar passen: - Als de naam van het ene kind lang is (bijv. Alexander) en de naam van het andere kind kort (bijv. Ed) - Als de naam van het ene kind oer-Hollands is (bijv. Pieter) en de naam van het andere kind buitenlands (bijv. Ashley)
Ik vind ze ook leuk bij Liam hoor!! Wij hebben 'n beetje 'tzelfde probleem. Ik vind eigenlijk geen een naam echt bij Milan passen, sowieso omdat wij meer van de Nederlandse/Franse namen zijn. Maar toen ik weer zwanger was hadden we toch een paar namen gevonden waarvan wij zeiden: "dat zou wel kunnen." Dat zou dan vanzelf wel bij elkaar gaan passen. Ik ken overigens twee zusjes, eentje heet Isa (lekker kort en hip) andere heet Bartholomea (lang, en naar mijn idee erg ouderwets), dat vind ik dus echt niet bij elkaar passen! En daar zal ik ook nooit aan wennen.
ik vind dat deze namen heel goed kunnen bij liam. bij elke naam is het natuurlijk even wennen. maar ik denk dat veel namen kunnen, als ze maar niet al te veel op elkaar lijken zoals sam en sem. ik vind uit jou lijstje de namen lotus en robbie zeer mooi