Hey meiden. Tot nu toe vinden we Marloes Sofie Elise wel mooi maar ik twijfel een beetje. Sofie Elise vindt ik wel heel leuk klinken maar daar moet dan wat voor en Marloes.... Elise ook maar daar moet dan wel wat tussen. Hoe vinden jullie de combinatie die wij hebben bedacht en hebben jullie wat beters? ?????? Sofie Elise (iets wat niet begint met een S, J of W) Marloes ????? Elise Of is Elize beter? Ik ben benieuwd
Sofie Elise vind ik prachtig! Marloes vind ik best een aardige naam, maar ik vind hem er niet zo leuk bij passen. Niet zo "sjiek en elegant" als de andere 2 namen. Wil je echt 3 namen?
Helemaal mee eens. Ook ik vind Marloes niet bij de andere twee namen passen. Charlotte Sofie Elise? Jasmijn Sofie Elise? Jolijn Sofie Elise? Marith Sofie Elise? Anna Sofie Elise?
Ik vind het ook goed kunnen hoor! Wel leuk dat je Marloes er bij hebt staan, die naam hoor je niet meer zo vaak!
Ik vind het niet zo lekker lopen geloof ik.. door de 2 S'en, zou dan nog eerder kiezen voor : Marlou Sophie Elize / Elise Of Milou Sophie Elise
Marloes is inderdaad wat informeler/minder sjiek dan de andere twee namen, maar dat is wel vaker zo met de roepnaam en de doopnamen. Ik vind het prima kunnen hoor! Mooie namen
Snik, ik vind zelf dat ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele sjieke naam heb!!!!! Ik vind het een mooie combinatie TS! En idd, Marloes hoor je bijna nooit meer! Ik ken zelf één kind die ik in groep 4 heb gehad en verder niemand jonger dan ik! Vind zelf Marloes niet heel geweldig, maar dat is omdat ik moeite heb met de 'r' (achterin de keel) en helemaal met een medeklinker erachter, haha! Liefs
Mijn dochter heet Tessa Hubertina (oma) Maria (oma, overgrootmoeder en ook een doopnaam van mijzelf) en Elise (naar mijn oudtante die mijn heel dierbaar was). Uiteindelijk noem ik haar gewoon bij haar roepnaamTessa. Of is het echt je bedoeling om haar een dubbele naam te geven zoals bijv Egbert-Jan?
Elize of elise is wel als vernoeming bedoeld inderdaad. of nou ja een beetje. Mijn schoonmoeder heet elisabeth, maar noemt zich zelf Els. Wij vinden Elise wel heel leuk. Marlous is een vriendin van mij maar twijfel heel erg. Marloes, lijkt dan toch wat minder op een echte vernoeming... Ons zoontje is vernoemt naar mijn schoonpa en de beste maat van mijn vriend. Zou wel leuk zijn om het door te zetten in de vrouwelijke vorm.. Maar goed ik ben er dus zelf ook niet uit wat lekker loopt. Heb ook al gedacht aan Isabelle Sofie Elise.. Laura had ik nog niet aan gedacht maar vindt het niet eens zo gek... Moelijk! Gelukkig hebben we nog even. Alleen mijn vriend gaat over niet al te lange tijd op uitzending en daarom willen we het op tijd weten.
Ook Laura kan je als een 'vernoeming' zien van Marlous. Van een aantal letters uit haar naam is Laura gevormd!