Ik had afgelopen vrijdag (CD 18) deze ovu test. Hij leek me nog niet helemaal positief dus ben even door gaan testen. s avonds nog getest en de volgende dag... hij werd weer lichter! Zou ik toch mijn ei gehad hebben? Mijn cyclus is vrij lang (tussen 29 en 39 dagen) en niet erg regelmatig. Ik heb vorige maand ook getest en had toen ook een twijfelachtige positeve test. Dacht zelf dat hij positief was omdat de dag erna de test een stuk lichter was. Nu achteraf twijfel ik eraan. Ik werd pas 3 weken na die test ongesteld! Misschien was het dus toch niet mijn ovulatie?! Ga nu maar door met testen voor het geval dat hij toch nog komt!! Wat denken jullie? Kan dat... dat je tussendoor ook een piekje hebt maar geen ei? Ik heb nu al mijn testjes bewaard en op geplakt (ondersteboven zag ik later ). Ze worden nu alleen heel licht waardoor je niet meer goed ziet hoe donker de lijn was... Kun je daar iets aan doen? (de 'positieve' test is de 5e van onderaf gerekend)
Ik heb ooit een keer een positieve ovulatietest gehad 2 van sensitest en daarnaast nog een smiley op de clearbleu. De dag ernaar de IUI gehad. Maar achteraf bleek ik dus geen ei sprong te hebben gehad, want (ik weet niet meer hoeveel dagen erna, geloof dik een week) had ik weer positieve ovulatie testen. En uit de lengte van de cyclus te halen, was dit dus mijn eisprong.
Okee tnx! Het zou dus kunnen dat hij nog een x postief wordt??!! Ik hoop het!!! Vinden jullie hem wel positief op die eerste foto? Ik heb nog nooit een echte knaller gehad dus is zo lastig inschatten.