Beschadiging dipsticks

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loreley, 21 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Een tijdje geleden een pakket met dipsticks gekocht via 123zwangerschapstest. Deze zijn per stuk verpakt en in elke verpakking zit zo'n zakje korreltjes tegen het vocht. Nu heb ik gemerkt dat er bij een groot aantal van de tests deukjes in zitten van die korreltjes! Dit maakt het moeilijk om ze af te lezen en ik vraag me af of ze dan wel goed zijn. Hebben jullie dat ook? Ik heb het idee dat ze door de post 'geplet' zijn, beetje jammer! Ik weet niet of ik nog tests ga bestellen via die site...

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Had ik ook bij een paar dipsticks, maar niet zo erg dat ik ze niet meer kon aflezen. Komt inderdaad door die korreltjes. Je doet er denk ik weinig aan. :(

3. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Bij mij zitten die deukjes precies waar het streepje moet zitten. Tuurstreepjes zijn daardoor niet echt te zien ;)

4. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Ik had dat ook had 6 testen besteld. Ik had ze gemaild en kreeg direct 10! Nieuwe testen opgestuurd. Waren volgende dag in huis.

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ik had idd ook rondjes op mn test maar dat kan idd wel van die korreltjes zijn!! Bij mij was het niet zo erg dat ik mn test echt neit meer af kon lezen.

Deel Deze Pagina