lichtroze streep

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by brucebibi, Nov 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brucebibi

brucebibi Actief lid

Nov 14, 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik heb gister een foto van mijn test gemaakt. Helaas lukt het mw niet om deze te plaatsen. Toen ik vandaag inzoomen was zag ik duidelijk een tweede lichtroze streep staan. Alleen op de foto maar niet in het echt. Dan zie ik alleen soort schaduw. Verderop de test staan wat meer roze plekjes, maar die streep is echt duidelijk geklwurd. Is dit nu een valse test? De test van vanmorgen heeft iets weg van een heel licht tuurstreepje, soort schaduw ook. Mijn moeder ziet het bij beide testen met het blote oog. Ik heb staar aan 1 oog en zie hierdoor wat wazig.

Maar ik baal ontzettend dat ik m niet kan plaatsen. Als ik op uploaden druk gebeurt er niets. Moet ik nou denken dat dit een valse test is. Het is wel duidelijk te zien op foto. Zal m nog eens proberen te plaatsen. Hoop op jullie advies!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Beetje moeilijk om zo te beoordelen helaas.
    Wat voor een test was het?
    Op welke dag zit je nu in je cyclus?
    Is je cyclus regelmatig?

Om eens een paar vragen er in te gooien om he wat duidelijker te krijgen.

Maar ik hoop het voor je

3. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,722
    1
    38
    Overijssel
    De streep was er na de afleestijd?

4. brucebibi

brucebibi Actief lid

Nov 14, 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    De foto is genomen binnen de afleestijd ja.
    Ik heb normaal cyclus van 21-25 dagen, zit vandaag op dag 22.
    Heb kruidvat test gebruikt. Verwachtte mijn regels op dag 22 of 23 gezien mijn eisprong. Die heb ik duidelijk gezien adhv cervuxslijm en gevoeld doir buikpijn.
    Maar totaal geen gevoel van aankomende ongi en we gaan al richting dag 23. Spannend! ! Lukt me nog steeds niet om hem te plaatsen. Heb hem aan iemand via WhatsApp verstuurd en die ziet ook een duidelijk lichtroze streep.
    Maar ik kan het gewoon niet geloven. .

5. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    bij mij bleven de kv testen altijd spierwit als ik niet zwanger was, dus heb goede hoop voor je!

6. brucebibi

brucebibi Actief lid

Nov 14, 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik ook stiekem goede hoop! Het stomme is nu ik net thuiskwam zag ik niks meer. Iig niet zo duidelijk als op de foto. Daar zie je echt een lichtroze streep evendik als de controle streep. Maar een foto kan natuurlijk heel goed inzoomen, iets wat wij met onze ogenblik niet kunnen.

Wil hem toch wel heel graag plaatsen hier. Kan ieman mij uitleggen hoe ik dat doe? Als ik doe "bestand kiezen" gaat ie niet automatisch naar mijn gallerij. Er gebeurt gewoin niets. Wil de foto toch graag delen en jullie mening. Dus als iemand kan helpen graag!

7. brucebibi

brucebibi Actief lid

Nov 14, 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames omdat uploaden niet lukt heb ik de foto in mijn fotoalbum geplaatst.
    Ik hoop dat jullie wat zien en het net zo duidelijk als ik zien. Laat weten wat je vindt!

8. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

Sep 28, 2011
    1,490
    0
    0
    heb even in je album gespiekt. maar ik zie echt niks

9. brucebibi

brucebibi Actief lid

Nov 14, 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je ingezoomd? Dan zie je het duidelijk. Zie ook al een verkleuring als ik gewoon naar de foto kijk. Ik zou nog s kijken als ik jou was :) want hij zit er echt ;)

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ik zie ook niks.. :( Maar die foto is toch niet gemaakt binnen de afleestijd? Hij ziet er al redelijk opgedroogd uit.

11. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Ik kan niks ontdekken, inzoomen, draaien...niks...sorry :(.

12. brucebibi

brucebibi Actief lid

Nov 14, 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat raar....aantal andere mensen zagen het vandaag wel. En ja de foto is vrij snel gemaakt na de test. Meteen eruit gehaald en foto gemaakt.

13. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Misschien ligt het aan mijn beeldscherm ;)

14. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

Aug 6, 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Ik zie wel een vaag 2e streepje alleen lijkt deze me grijzig.
    Even 2 dagen wachten nog en dan nog een keer testen.

15. brucebibi

brucebibi Actief lid

Nov 14, 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat streepje is toch echt lichtroze bij mij. En degene die ik het liet zien ook. Misschien ligt yet idd aan ons beeldscherm? Ik ga zeker over twee dagen weer testen

16. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,722
    1
    38
    Overijssel
    Ik zie ook niets :(

17. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Ik hoop het voor je dat ie over 2 dagen duidelijker wordt ;).

Wij geven alleen onze mening hoor, een foto is nu eenmaal lastiger te beoordelen dan een echte test. Het lijkt een beetje alsof je het niet kan waarderen dat sommige mensen niets zien op jouw foto...

18. brucebibi

brucebibi Actief lid

Nov 14, 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    O je hebt volkomen gelijk. Foto is toch altijd anders dan in het echt. En ik waardeer jullie mening uiteraard, ben alleen erg onzeker. Maar ik ga snel weer testen en mocht er ook maar iets te zien zijn dan zet ik m in mijn album. Hihi..

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie ook niks. Hoe ik ook inzoom of kantel.
    Niet op me telefoon maar ook niet via de laptop.... dan zal het bij mij wel aan me ogen liggen en bij andere (die het ook niet zien) aan hun beeldscherm

Ik hoop over een paar dagen op een duidelijkere streep.

20. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Het enige dat ik kan ontdekken is een soort van een ophoping rechts naast waar het tweede streepje zou moeten staan. Hoop dat ik het een beetje duidelijk uit leg zo.....

Share This Page