Hoi, Ik vroeg mij af wat voor eigenaardigheden jullie baby's hebben? Mijn baby doet bijvoorbeeld altijd 2x niezen als hij klaar is met eten. Nu jullie Liefs
Hihi grappig! Julia gaapt altijd heeeeeel erg, en maakt er dan zo'n 'kggghh' geluid achteraan, en wat smakjes Heel schattig!
Hahaha dat gapen met dat kggggh wordt hier ook heel hard gedaan. Te grappig zeg. En als ze een boer laat na het eten beweegt ze heel golvend haar hele hoofdje naar achter en naar voren.
Mijn zoontje slaat altijd met zn arm op het blad van zn kinderstoel als het eten niet snel genoeg komt...
Ze is dan officieel geen baby meer, maar wel mijn baby Ze moet ALTIJD de deuren achter haar kont dicht doen.. echt neurotisch gedrag Iedere deur die ze tegenkomt moet dicht. Het is dan ook een hele onderneming om ment mooi weer te gaan winkelen (elke winkel heeft de deuren open) Verder kan ze niet tegen rommel. Alles moet opgeruimd worden. Ik vind dus regelmatig de kaarsen van de salontafel terug in de een keukenkastje, of de onderzetters achter de radiator bekleding, hihi.
Ties kon direct na zijn geboorte zijn hoofdje al optillen en als hij wakker wordt is hij echt een half uur bezig met uitrekken en trekt daarbij de gekste bekken
haha, ja hier ook zo.. omgevallen spullen worden rechtgezet. Dopjes moeten op flessen, deksels op potjes. Misschien de leeftijd
Ons meisje pakt weleens mijn vinger vast, en terwijl ze hem naar haar mond toebrengt "gromt" ze als een kat die z'n prooi pakt. Haha echt een geinig gezicht, ik noem haar dan een "vreetmonstertje" (maar dit zullen vast wel meer baby's doen)
Als Luca moe wordt dan gaan er 2 vingertjes in de mond en met de andere hand pakt hij zijn oor vast en hij begint dan aan zijn oor te friemelen. Zo dus:
Noah begint heen en weer / op en neer te wippen zo gauw hij ook maar iets van muziek hoort! Als hij echt hard moet huilen (bijv bij prikje, of echt moe is en wat moet doen en dat niet wil of schrikt) doet hij zo gek met zijn mondje:
Haha mijn zoontje doet allebei zijn handen tegen zijn oren aan, het of hij je niet wil horen. Maar dan is hij echt heel erg moe...
Dat zie ik hier voorlopig nog niet gebeuren. Alles wat ze tegenkomt tijdens het lopen langs de tafel (of kasten ofzo) moet op de grond, als ze onderweg slippers, sokken of sloffen tegenkomt moet dat dan juist weer op tafel
Ons dochtertje zit geen moment stil behalve als je ze op schoot neemt en 2 seconden kriebelt over hand. Dan gaat haar arm omhoog en blijft ze doodstil zitten terwijl je langzaam over haar arm gaat kriebelen. Als ze even geen aandacht krijgt komt ze naar me toe kruipen en gaat dan voor me zitten en als een hondje piepen totdat ze aandacht krijgt..(inclusief zielig gezichtje)
Haha, grappig allemaal. Dat van die handjes op de oortjes als hij moe is, herken ik. En het is inderdaad af en toe net een hondje . Wat ik heel gek vind: na of tijdens het eten rilt ze soms. Brrrrrrr, en dan schudt ze met haar lijfje. Doet ze al sinds ze bijvoeding krijgt. En 't is niet omdat ze het vies vindt, want ze eet dan ook rustig verder.
hai wat grappig, die eigenaardigheden hier ook iets typisch Seth als hij moe wordt, dan legt hij zijn handje over zijn ogen en zijn andere hand wordt met 2 vinger in zijn mondje gestoken en dan draait hij zich op zijn zij en valt zo in slaap heel grappig , maar ook handig, want dan weet ik datie moe is en kan ij naar zijn bedje xxx
Toen ze nog heel klein was en ze gaapte, ging ze daarna direct huilen ook al was er niks aan de hand. alsof ze tijdens het gapen bedacht dat ze ook kon huilen
Mijn Zoontje doet altijd zijn knuffel voor zijn oogjes als hij moe is .Wat hij ook leuk vind is aan je hand optrekken en dan is het gelijk hap en erkomt dan ook zo'n gromgeluidje uitAls hij in dé buurt van mijn gezicht g doet hij dat ook .Ook heeft hij zelf ontdekt dat hij op je schouder ,je wang of hand kan blazen zoals je juist meestal Baby op zijn buikje doet,hi hi.Soms brabbelt hij erbij wat een nog leuker geluidseffect geeft .Hoe hij daarop is gekomen?Hij brabbelt ook terwijl hij zijn speen heen en weer doet in zijn mondje ,wat ook al zo'n geluid creëert