Momenteel 22 weken zwanger en nog steeds zijn wij op zoek naar een stoere meisjesnaam die past bij de naam van onze zoon Nick. ❤️ Wensen; Stoer Niet te lang Niet beginnend met een N/M of K/C (c als in k klank). Niet een top 20 naam Geen ‘bakfiets’ namen Ik ben heel benieuwd wat jullie ideeën zijn! Bedankt alvast.
Wat een leuke suggesties al! Bedankt voor jullie reactie. Benieuwd of er nog meer ideeën gedeeld zullen worden.
Joan Sue Faith Skye Bodil Yazz Joy Summer Peyton Jacky Hazel Oaklyn Posy June Bliss Rhoswen Tatum Vesper Jill Dana Bo Eve Fem Loua Ava Gia Alix Gail Brooke Donna Fauve Dawn Grace Jenna Phoebe Ziva Veda Yentl Zola Faith Lulu Lola Xia Senna Logan Brynn Coco Gigi Dat Joya Amel Vlair Fallon Gina Alba Amber Alexa Britt Enya Estee Feliz Juno Riley Angie Espen Beryl Danee Jenoah Jezebel Leyla Levine Leslie Lilith Pearl Shae Sibel Ainsley
Ik heb geen idee wat bakfietsnamen zijn, dus misschien zitten die hier wel tussen. Dore Fem Ilva Alba Floor Jana Liv Reva Iva Ize Laure Wiep Lot Loeke Pien Fien Pleun Saar Suus Suze Tess Puck Wies
Zeg je ‘stoere meisjesnaam’ dan denk ik nog altijd meteen aan Roxy of Rox Verder tof: Lexi/ Lexie Josie (djoo-sie) Quin Viva Maud Gwen Esra Cato Mint Tatum Oakley Guda Fem Chloë Ilva Fenna Flo Pom/ Pomme Riva Rivka
Philou Anouk Julot Reza Juno Rowan / Rowen Brynn Fleur Doris Janouk Jalou / Janou Holly Joya Esra Luca Tessel Faya / Fara Danae Rhodé Lotus Lux Eef
Tess, Romy, Suus zijn er 3 die we eruit gehaald hebben als goede opties. Al denk ik dat dé naam er nog steeds niet tussen staat.. zo moeilijk..!!
Ja snap dat het moeilijk is als je nog geen naam hebt waarbij je echt het gevoel hebt van dit is hem! Gelukkig ben je pas net over de helft. Misschien heeft het gewoon nog wat tijd nodig en gaat één van deze namen de komende weken wel meer 'eigen' voelen of kom je toch nog een andere naam tegen waar je ineens wel helemaal van overtuigd bent. Hadden jullie buiten deze drie ook al andere namen op jullie lijstje die nog steeds kans maken?