In het geval van groentes en kattenvoer kan ik ook meesparen!!!! Als je je adresgegevens pb't, spaar ik mee!
Volgens mij maak ik geen reclame, ik verzoek om lipjes, en laat zien wat ik er mee maak....of wat ik er mee wil maken. Pb's zijn weer bij hoor! Bedankt iig
heb je al scholen in je omgeving gevraagd?? vooral op middelbare scholen word vaak uit blik gedronken(en hogere scholen ook wel)
Wat onwijs leuk zeg! Jammer dat we bijna niks uit blik eten/drinken en verzenden uit het buitenland is denk ook iets te veel van het goede.. Maar echt supergaaf!
Misschien wat plaatselijke horeca afgaan. Hier (Frankrijk) krijg je regelmatig blikjes bij je eten als je buiten de deur gaat eten. Zou misschien wel een idee zijn om ze apart in te zamelen voor je. Succes
Misschien deze post even verwijderen. ... Mij maakt het niet uit (heb m ook niet gemeld) maar kan me nog topics herinneren waarin het uiteindelijk toch een probleem werd gevonden. . Vandaar dat ik er even op attendeer
Ik drink heel veel blikjes. Ga erop letten om ze voor je te sparen. Drink er soms wel 5 per dag! Pb je gegevens even!
Ik ga ze voor je sparen mooie dingen maak je zeg. Hier gaan er ook flink wat blikjes redbull en cola zero doorheen
wil je ook wel helpen, pb je gegevens maar, dan stuur ik het naar je op wanneer ik er een aantal heb!
Ik heb pb's gestuurd, maar heb misschien een paar gemist. Helaas is mijn handtekening verwijderd, omdat ik reclame maakte... Mocht je meer willen weten of zien, pb dan maar! Anders weet ik het ook niet, echter zijn ze nog steeds mega welkom....!
hier worden alleen blikjes gedronken...ik wil je wel helpen wat een leuk en creatief idee! stuur me je adresgegevens maar
Wat lullig dat ze je gemeld hebben. Ik wil ook wel voor je sparen hoor, pb maar je adres-gegevens en een linkje naar je creaties! Ik ben nu wel heel benieuwd!
Yup... Pb is onderweg *edit.. kan je geen pb sturen, had t graag gedaan om je nieuwsgierigheid te belonen...*