Je mag mij ook pb-en, het gaat niet heel hard, ongeveer 1 blikje per dag, maar goed als ik je er mee kan helpen
1 blikje per dag is dus 30 per maand, en dat is een ketting en 1 oorbel.... haha... dus alsjeblieft dank je wel voor het sparen, pb onderweg!
Ik zal ze vanaf nu ook voor je bewaren. Gaat hier ook niet heel hard... Verkoop je ze ook of alleen voor eigen gebruik?
Vroeger heb ik ze met mijn nichtjes gespaard. We hadden er vele duizenden! Jammer dat we ze hebben weggegooid Mooi wat je maakt zeg! Drink nu helaas bijna nooit blikjes. Anders had ik zeker voor je gespaard.
Idd jammer dat je ze hebt weggegooid.... haha... en je nichtje drinkt ook niet meer??? Jammerrrrrrrrrrr zeg
misschien een heel stom idee maar een briefje ophangen in de supermarkt? vragen of je bij de snackbar een bus neer mag zetten waar ze ingedaan kunnen worden met een briefje erbij waarom? zo kun je er ook aan komen tis een tip misschien is het wat
Ik ga voor je sparen! Hier gaan heel wat blikjes Red Bull en cola doorheen (ik koop nooit flessen frisdrank). Als ik genoeg heb stuur ik je een berichtje voor je postadres.
Leuk! Wij drinken nooit blikjes maar heb nog wel een idee. Mss dat ze bij een snackbar oid ze voor je kunnen bewaren? Daar worden toch veel blikjes verkocht...
Bedankt voor de tip... had vandaag weer een envelop binnen met ook veel goud kleurige lipjes er bij.... als deze hier vandaan komt, onwijs bedankt! Zal verder geen namen noemen hoor! Maar die gouden zijn wel erg mooi!!!
Wat maak je er leuke dingen mee! Ik drink niks uit blikjes maar zal ze van de blikjes van anderen af pikken
Geweldig, mijn dochter kan geen blikje meer laten liggen buiten! Ze spaart zo hard mee, echt leuk! Fijn dat er nog mee gespaard word... Ik vind ze erg gaaf worden!