Temp iets gezakt....goed of slecht?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by cinneltje, Jul 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

Jan 2, 2008
    2,118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hallo ervaren tempdames ;)

Dit is mijn eerste maand tempen en wil graag even jullie ervaren blik en mening.

Mijn temp is iets gezakt is dat een goed of slecht teken........heb de kaartjes van de zwangeren dames bekeken en die gaan soms ook even omlaag en dan weer omhoog en zijn zwanger. Het nieuwste kaartje kun je zo vinden in me album. Alvast bedankt voor jullie mening

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het is niet echt een goed teken op CD 12, maar dat hangt ook van de normale lengte van je luteale fase af (= het aantal dagen dat je normaal na de eisprong hebt). In principe kan je nog alle kanten op, vooral als je LF 14 of 15 dagen is.

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Hoeft nog niets te zeggen...toen ik zwanger wilde worden van dochterlief, in de maand dat ik dus zwanger was, zakte mijn temp op 12 dpo ook iets, om vervolgens de volgende dag te stijgen en ik was dus zwanger.
    Mja, kan ook betekenen dat ongi eraan komt. Dus wachten....suc6!

4. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

Jan 2, 2008
    2,118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Het is idd afwachten.

Banner geeft hier aan over 2 dagen en ff pas volgende week woensdag dus vind het toch al lastig inschatten. Maar ja blijf nog even zitten op het wachtbankje. Iig bedankt.

5. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    FF neemt het heel ruim omdat ie je cyclus niet kent en dus niet weet hoe lang normaal gezien je periode tussen eisprong en menstruatie (lutheale fase) is. Je zou 15 dagen na je eisprong (15dpo) een testje kunnen doen, zeker als je van jezelf weet dat je normaal altijd een lf van 14 dagen hebt.

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Bij mij zakte mijn temp ook voor mijn nod end e dag erna steeg hij weer wat hij de vorige keer gezakt was, en wat bleek ook gewoon zwanger, dus het kan nog alle kanten op hoor, het is ff kijken wat je temp morgen doet!
    Succes

7. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

Jan 2, 2008
    2,118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Vandaag is me temp weer 0.1 gestegen 36.7.

Maar.......Nu ontdek ik net dat me 1e menstruatie dag op 8 juni staat maar dit moet 7 juni zijn kan ik dat nog veranderen of zal ik het gewoon zo laten. Weet niet of die ene dag veel uitmaakt?

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Nou, dan ben je vandaag officieel overtijd :p

9. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

Jan 2, 2008
    2,118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ow das wel spannend dan hihihihihihhi. Maar ff geeft aan dat ik de 9e thuis mag testen.......das een indicatie natuurlijk snap ik ook wel maar toch. En ik ben van de week al stout geweest dinsdag een testje gedaan en die was negatief dus ik denk dat het wachten word op de duiveltjes

10. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik zou dan inderdaad even afwachten. Doe anders maandag nog een testje!

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Uhm vandaag heb je dus je NOD toch? Dus dan zou ik morgenochtend testen...wrom niet ;)

12. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Omdat ze eergisteren nog negatief getest heeft... Het zou natuurlijk kunnen, maar ik zou daar zelf helemaal gek van worden... :oops: (van steeds maar weer testen bedoel ik...)

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    ah oke......nee dan zou ik idd nog een aantal dagen langer wachten...

Share This Page