hulp gezocht ivm iphone 4

Discussion in 'De lounge' started by bezigbijtje, Oct 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Apple iPhone 4 8GB, Reviews, Specificaties, Aanbiedingen

dit is de telefoon die ik wil nemen voor mijn nieuwe abo.

Wat ik me afvraag over de iphone 4:
    - kan je er mee whats appen?
    - kan er een geheugenkaartje in gedaan worden?
    - werkt de telefoon fijn?
    - de camera maakt die redelijke foto's?
    - kan er woord feud (nieuwe scrabble) op?

wie heeft er ervaring en helpt mij met mijn keuze te maken?:D

wat mis jij erop? en je mening? ;):) enz. enz.

2. Megamindy

Megamindy Lid

Jun 22, 2009
    74
    0
    0
    even je vragen beantwoord en ik zweer bij apple. ik mis niets op de telefoon, zou er wel een internetabo bij nemen als ik jou was, is sneller als 3g

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik vind hem geweldig! Maar ben sowieso wel groot Apple fan moet ik zeggen. Het is even wennen maar dan ben je ook wel verkocht ;) (ik wel in ieder geval)

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    ik wou het abo nemen dat er naast staat.

1200mb
    onbe. sms
    en 400belmin.

is dat niet voldoende voor internet denk je?

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben helemaal verliefd op mijn Iphone en wil nooit meer iets anders.
    Antwoord op je vragen;

- kan je er mee whats appen?
    Ja!
    - kan er een geheugenkaartje in gedaan worden?
    Nee, dat kan niet, maar je hebt er zat geheugen op. Dus ik kan me niet voorstellen dat je dat nodig hebt.
    - werkt de telefoon fijn?
    Heerlijk!
    - de camera maakt die redelijke foto's?
    Ik maak er hele mooie foto's en video's mee, die ik binnen no time op de computer heb.
    - kan er woord feud (nieuwe scrabble) op?
    Ja :D!

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als ik jou was zou ik de nieuwe iPhone nemen

Die heet de iPhone 4S en komt deze maand naar Nederland
    Is 8x sneller dan de iphone4, betere camera,etc

7. SeaShell

Ps: als je er foto's en muziek op wil zetten zou ik zeker geen 8GB pakken maar bijv een 32 GB. Geheugen zit zo vol met muziek/video's/Apps/foto's

Ik zou ook kijken bij tmobile voor een iPhone abbo

Ik betaal bij tmobile voor mijn speciale iPhone i150abbo 29,95 per maand voor: 150 belminuten EN 150 sms'jes én ONbeperkt internet
    :D

De link die je gaf betaal je na 9 maanden 60 euro voor je abbo en heb je nogineens onbeperkt internet, vind het best duur in vergelijking met tmobile abbo's. Ook is tmobile nog de beste provider voor iPhone bezitters. KPN wil over een tijdje het whatsappen niet meer gratis hebben en dat je moet betalen voor oa YouTube kijken etc

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Even een vraag ten opzichte van het abonnement... Heb je daadwerkelijk zoveel belminuten en onbeperkt smsen nodig? En gebruik je zoveel mb??? 1200 is veel hoor!!! Gemiddelde nederlander gebruikt er 300... En persoonlijk vind ik 60 euro per maand voor een abonnement veel en je kan zoveel leukere toestellen bij zo'n soort abonnement krijgen dan deze aanbieding!!! Want je moet ook nog 50 euro bij betalen!!! Je zou eigenlijk ook eens bij vodafone moeten kijken! Liggen de kortingen op toestellen vele malen beter!

9. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Daar betaal je ook wel weer voor!

10. SeaShell

11. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Deze info klopt niet... KPN mag geen geld gaan vragen voor whatsapp. Daarom heeft iedere provider zijn tarieven aangepast. Als je dit vertaald naar de Hi tarieven waar we nu naar zitten te kijken komt het er op neer als je een Hi Web abonnement hebt je geen youtube meer kan kijken en met een Hi messaging wel zoals in dit geval ook van toepassing is.

T-Mobile kan verder interessant zijn mits je fatsoenlijke dekking hebt. T-mobile is namelijk wel de provider met landelijk gezien de minste dekking. Zeker qua snel internet! Ook zijn bij T-Mobile de tarieven veranderd! En ookal roept T-mobile we hebben onbeperkt internet, zo onbeperkt is het niet... Na 1 GB wordt je snelheid geknepen...

12. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Prijzen van de iphone gaan waarschijnlijk niet zakken... Dit was ook het geval toen we van de Iphone 3 naar de Iphone 3GS gingen en vanuit daar weer naar de Iphone 4.
    Hiervoor hebben ze de Iphone 4 8GB uitgebracht!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik wou precies hetzelfde zeggen.

En inderdaad T-mobile heeft de minste dekking. Iedereen om me heen die T-mobile heeft op de Iphone heeft er erg spijt van.
    Daarom heb ik bewust niet voor T-mobile gekozen, dan betaal ik maar wat meer.

14. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ik zit bij vodafone en betaal 40 per maand voor 200 nog wat belminuten en mn onbeperkte internet...

Ik kan je trouwens ook een verzekerig aanraden.. Die zijn niet zo duur.. Tond 10 per maand... Heb de mijne een keer laten vallen, en hij is van glas... Heeel de achterkant gebarsten en kreeg een nieuwe moet er niet aan denken wat het had gekost als k niet verzekerd was!
    Het zijn best wel tere dingen... 1 keer verkeerd laten vallen en hij barst...

En voor de res kan je er alles mee!
    Je kan beter vragen wt je rt niet mee kan ;)

15. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    275 min of 450 sms + 1000 mb internet heb je waarschijnlijk haha
    Verzekering raadt ik ook altijd zeker aan! Reparatie voor dat soort dingen hebben we het over 200 euro +... Duur grapje dus!
    Maar met dit abonnement is de iphone 4 8GB dus gratis!!! :D

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    omdat wij geen huistelefoon hebben en ik een eigen zaakje heb. Heb ik echt de 350belmin. nodig. Vandaar de keus voor zo'n hoog abo. Automatische krijg ik daar de 1200mb internet en onbep. sms bij.:D

Het is misschein wel hoog, maar met hi heb ik altijd nog bereik gehad, anders als met vodafone en tmobile;)

maar 1200mb is dat voldoende voor een iphone? Of moet je hierop dan nog íets toevoegen?

Verder is er indd helaas wel een betaling van 49.95 voor toestel nog, BALEN! Maar ik twijfel tussen deze en een hyc desire Z....
    Die is wel gratis, maar wil ik niet liever de iphone?:cool:

Oh en het geheugen 8gb heb je toch niet zovol? Ik heb nikms met muziek erop dus zal niet gedaan worden, wel foto's maar haal ik er altijd 1x in de maand vanaf naar pc. En app's natuurlijk wel veel, nu ik dat eindelijk ga kunnen:p

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Aan 1200mb heb je naar mijn mening meer dan genoeg!
    Ik zit de hele dag door op internet en nog haal ik de 1gb niet.

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    OKE:D

Ja omdat iemand zei dat ik beter een ander interenet kon nemen ipv 3G;):)

ik vraag me af de verzekering van iphone is die anders als de standaard (hi) verzekering?

19. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Als je die minuten nodig hebt kom je idd niet onder een hoog abo uit maar dan zou Ik het alsnog even naast de tarieven van hun iphone abonnementen leggen... Grote kans dat je telefoon goedkoper uit komt!

Share This Page