Na twee prachtige jongens, Pepijn (5) en Noud (3), ben ik nu in verwachting van een meisje! Ik voel me een enorme bofkont. Aangezien we geen ervaring hebben met meisjesnamen en vooralsnog niet echt op een lijn zitten, wil ik jouw hulp inroepen! Wat is mooi en past bij Pepijn en Noud?
Emma Fien Floor Meerle Eva Mila Maja /maia Nina ( mits je 2 x dezelfde voorletter leuk vind icm naud) Ella Britt Veerle ( pepijn noud veerle zo leuk haha) Anna/anne
Leuk een meisje! Ik dacht ook meteen aan Saar. Bekt lekker! Sofie, Iris, Fleur, Lisa, roos , Elin, Milou/philou, emma (weet niet of je juist een populaire naam of een aparte naam wil?
Julie Lauren Jasmijn Merle, Merel Nienke Mirte, Mirthe Isabel, Isa Emma Veerle Sara, Sarah Suze Jade Fleur, Floor Rosa, Rosalie Hannah, Hanna Elise Linde Philou Milou Femke
Leuk al die reacties! We zijn niet op zoek naar een enorm populaire naam (liever geen top 20)... Wat vinden jullie van Pepijn, Noud en Lize?
-Vera -Merel -Mirthe -Kirsten -Lize -Iris -Fien(e) -Mare -Jula -Marin/Marit -Jolien -Lieke -Lorien -Loes -Fenne -Hilde -Jenthe -Maaike -Jinne -Anke
Ik moest ook aan lauren denken maar helaas! Leuke namen van je jongens. Saar vind ik persoonlijk niet leuk. Veerle Cato Mare Aimee Danae Nore
Lise vind ik mooier dan Lize. Maar mooie naam en past goed bij je jongens! Liselot vind ik het allermooist Anders misschien.. Rosa Lena Marin Guusje Evelien Else Hannah Olivia Louise Flore Aster Milou Robine
Ik ben ook zwaar fan van Lize! Zo gaat mijn meisje ook noemen. Lieselotte (of liselot) vind ik ook prachtig, maar mijn andere dochtertje heet al lotte 😊
Weer een N erin? Aline, Alina Amarins Anne, Anna Annelieke Annelien, Annelie Annelot Anniek / Aniek, Annika Anouk Bente / Benthe Biene / Bine Bodine Carline / Karline Danée / Danee / Danné Daniek / Danique Danthe, Danne Dinthe Elianne, Eliane, Eliana, Elianthe Elin Eline, Elina Evelien, Eveline Fabiënne Feline Fenna, Fenne Fiene Florine, Floranne Hanna / Hannah, Hanne Indy Janiek Janna, Janne Janou Jante Jente / Jenthe / Yente / Yenthe Jolien, Joline Jorien, Jorine, Jorina Jorinde Jozefien Julin, Juline Lana Lauranne Lena, Lina Lenne, Lenna Lente / Lenthe Lianne, Léanne Liene Lilian Linde Livine Lorine, Laurine Luna, Lune Malin Manouk, Manou Maren, Marin Marinthe Marlinde, Merinde Marline, Marlien Maurine, Maurien Menthe / Mente Minthe / Minte Philine Quirine Robine Rosalin, Rosaline Sanna, Sanne Siene, Sinne Vanne Veroniek / Veronique Vivian Viviënne Wende Yentl / Jentl Yinte / Yinthe / Jinte / Jinthe Een naam met een D zou grappig zijn dan heb je bijvoorbeeld bij Danée: PepijNouDanée
Onze eerste zoon wilde ik zo graag pepijn noemen. maar man wilde niet. Tweede zoon heet Noud. de dochter heet M.arit anderen opties waren, Oona, lena, lea, rina, ina, elsa, mona en ook lisa