Nog 1 keer dan.. we komen er maar niet uit. Korte (max.2 lettergrepen), hollandse meisjesnaam passend bij A.nne. Tot nu toe hebben we Nora (mijn 1e keus) en Tess (1e keus ml). Veel namen die we leuk vinden komen al voor bij familie en vrienden, dus zullen er hier ook veel daarom afvallen. Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik vind Tess een beetje uitgekauwd nu, iedereen lijkt ineens Tess een leuke naam te vinden. Ik zou gaan voor Nora. Of: Sara, Sari, Dara, Lize, Mila, Iris, Ilse, Lune, Eva, Mirre, Emma, Jade, Lotte.
Ik zou voor Nora gaan omdat ik dat de leukste van de twee vind, al hoewel ik Tess ook een hele leuke naam vind hoor! Verder misschien : Bente Elise Femke Laura Lieke Lotte Nynke/Nienke Feline Juliët Laure Ninthe Merle Esmee Liva June Danée Noëlle
Klopt, daarom is het niet mijn nr.1.. ml vond hem al mooi ten tijde van onze eerste dochter. Nu hij op 1 in de namen top 10 staat, wordt het deze sowieso niet voor mij. Vandaar ook op zoek naar een andere
Tess! Super leuk! Maar idd dé nummer 1 uit de top 10. A.nne en Nynke A.nne en Mirthe A.nne en Fien A.nne en Pien A.nne en Lieke A.nne en Isa A.nne en Imke A.nne en Lise A.nne en Saar A.nne en Nandi A.nne en Ella A.nne en Maud A.nne en Stella A.nne en Rosa A.nne en Mia A.nne en Mila A.nne en Lot(t) A.nne en Mies A.nne en Fem(m) A.nne en Kim A.nne en Vera A.nne en Mara A.nne en Do (Dominique) A.nne en Franca A.nne en Lorijn A.nne en Lies A.nne en Kiki A.nne en Jolijn A.nne en Nessa A.nne en Loes A.nne en Lara Beetje van alles wat
Leuke namen komen er voorbij! Helaas wel veel die in onze omg al vergeven zijn. Gisteren kwamen we Yara tegen. Ml vond die ook leuk hoewel die in eerste instantie van mijn lijstje werd gestreept door hem. Yara Nora Tess hebben we dus nu.
Nora! Leuk Tess en Yara vind ik persoonlijk helemaal niets. Mara, Lara, Sara en Tara vind ik dan wel weer leuk. Heb verder nog niet naar de andere opties gekeken, maar zelf vind ik er mooi bij passen: Daniek Danae Eef/Eva Fien(e) Floor/Flore Fem(ke) I(l)se/I(l)sa Jonne Juul/Julie Linde Laure Mare Nieke/Nica Roos/Rosa
Nora vind ik prachtig! Tess zou bij mij ook afvallen omdat hij op 1 staat in de namen top 10. Andere ideetjes: Isa(bel) Tara Lieve Linde Sara Julie Ella Sophie Robin Britt Juna Ize