Over drie dagen zal onze kleine meid worden gehaald, maar we zijn nog steeds niet uit de naam. Wat vinden jullie van de volgende namen en waarom? Liz, Pien, Jet en Evi ........ Snelle reacties zijn meer dan welkom
Liz: leuk! Pien & Jet: vind ik heel erg ouderwets, ik houd daar niet van Evi: leuk voor een kind, als volwassene niet (Eef/Eva leuker m.i.) Als jullie er echt niet uitkomen kun je ook wachten tot na de bevalling. Misschien dan wel een echt 'ja' gevoel bij het zien van jullie kindje in combi met een van de namen.
Vind Evi leuk, maar Eva leuker. Jet vind ik afschuwelijk, Liz vind ik ook niet mooi. Pien vind ik wel aardig, maar weet niet of dat als een succesvolle zakenvrouw ook leuk is.
Pien? Nee vreselijk dan denk ik aan een eend ofzo haha Jet vind ik ouderwets liz en Evi vind ik de leukste. succes met kiezen ben benieuwd wat het uit eindelijk word
Pien vind ik vrolijk en fris, erg leuk! Fien, Lien, Vief, Fiep, allemaal leuk, haha. Evi vind ik ook leuk. Eef, Vie / Fie of Vieve nog leuker. Ieve of Nieke nóg leuker.
Ik heb gekozen voor Pien, is weer eens wat anders dan bv Liz en Evi. Jet vind ik persoonlijk niet zo mooi. Succes
Liz gestemd. heel mooi. Pien vind ik maar raar. bij ons op school noemt er een meisje Gien... misschien is dit een ideetje ?
Evi. Pien vind ik erg lomp en boers. Bij Jet denk ik aan een vliegtuig. Liz is gewoon niet mijn smaak. Evi vind ik heel leuk!
Ze zijn allemaal leuk maar erg verschillend. Heb voor Jet gekozen, super naam en komt minder vaak voor. Liz en Pien zijn ook zeker mijn smaak. Evi komt echt veel te vaak voor helaas. Ken er minstens 4
Ik heb voor Evi gestemd! Vind Pien ook erg leuk!! Daarna Jet en als laatste Liz... Houd wel van de ouderwetse namen zoals Pien, heel hip!
ik heb op Liz gestemd, ik vind het een mooie naam en ik denk gelijk aan een vrouwelijke, zelfbewuste en slimme vrouw. Pien en jet daarin tegen vind ik een beetje een jaren 50 naam Vi denk ik aan Club-Vi in rotterdam die bij mij bekend staat als ordinair. of aan Voetbal International dat in de volksmond VI genoemd word.
ahah sorry ik zie net dat vi Evi moest zijn... mijn fout dom dom. Evi vind ik wel leuk alleen ik hoor hem mega veel in de omgeving, dus Liz heeft nog steeds mijn voorkeur