Wij hadden op het kaartje staan: ‘Eindelijk werkelijkheid’ Het is bescheiden en dat vond ik zelf meer dan genoeg zeggen. Mensen die ons kennen en een kaartje kregen wisten dat we in een traject zaten dus met alleen die zin wist iedereen wel wat er bedoeld werd.
Dit kindje is ook ongepland, maar zeker niet ongewenst!! Ik vind het niet erg om dat op de kaart te zetten. Mijn ouders hebben er ook altijd openlijk over gesproken dat ik niet gepland was, maar ik heb mij nooit ongewenst gevoeld. Alleen de timing kon wat beter . Op onze kaart komt straks: Onverwacht kwam jij ons leven in en maakt van ons drietjes een compleet gezin. I know ‘en wat als er een nr 3 komt...’ dan zijn we daar ook heel blij mee maar dat is nu niet de planning. M’n zoontje kwam via een lang traject, daar stond op de kaart: Na lang hopen en dromen is onze grootste wens uitgekomen.
Je hebt ons in ons hart geraakt, Je hebt ons leven nog avontuurlijker gemaakt. Deze verrassing maakt ons gelukkig en blij, Ons gezin is nog completer met jou er bij! Zoiets?