feestelijke kleding jongetje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fleur1980, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben voor de doop van ons kindje en voor de bruiloft van mijn zusje op zoek naar feestelijke kleding voor mijn zoontje. Ik heb het idee dat er voor meisjes genoeg te krijgen is, bijv van gymp, erg leuk. Maar voor jongens ben ik nog weinig leuks tegengekomen. Het hoeft geen driedelig pakje te zijn maar ook geen stoere polo, die heeft ie al zo vaak aan. Dus net wat anders dan anders...
    iemand ideeën of adressen van leuke (web)winkels??

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik heb net voor een trouwerij voor mijn jongens kleding gekocht van het merk Carbone (peuter) en Carbone Mini (dreumes). Wordt vaak verkocht als communiekleding en er zit zulk leuk spul tussen!
    Tis niet goedkoop, dat wel. Heb daarom gewoon broekjes van Name-It erbij gekocht, matcht prima!

http://www.carbone.nl/ is de website van het merk

Carbone Mini heeft unieke babykleding in maat 62 t/m 86 is de website waar ik een deel van de outfits heb besteld (heb voor mijn jongste bijv. het witte blousje met blauwige kraag wat er staat gekocht)

En als je googelt vind je nog wel meer websites!

3. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Vind je een leuk bretels broekje met een blousje ofzo eronder leuk of een spencer met blousje?? Of een leuk v-hals vest met daaronder een blousje?
    Op de site staan erg schattige feestelijke kleding..

Foto-impressie collecties | Jongensmerkkleding.nl

Suc-6!

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mss handig om te weten hoe oud het kind is cq welke maat je zoekt.

5. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad handig....
    voor de doop op 8 april in elk geval maat 68.
    De bruiloft is in mei, dan is hij 5 en halve maand. Waarschijnlijk zal hij dan nog steeds in 68 zitten, maar het is ook zonde als hij het daarna niet heel lang meer aankan, dus misschien ook 74.

carbone mini had ik idd al een leuk giletje van gezien, maar daar zat alleen een spijkerbroekje bij, vind ik dan weer niet zo leuk en wil eigenlijk wel een setje van hetzelfde merk bij elkaar hebben.

andere site ga ik zo even bekijken.

bedankt

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
  7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    s&d le chic heeft ook feestelijke jongenskleding.

8. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0

Deel Deze Pagina