Hey! Tijdje getwijfeld om het hier te vragen omdat ik waarschijnlijk een niet zo ‘populaire’ naam heb bedacht voor onze vierde. Na een lange zoektocht vond ik een naam die qua betekenis(sen) bij ons past en hoe vaker we hem opnoemen hoe leuker we hem vinden. MAAR Een tweede naam bedenken voor deze naam vind ik echt heel erg lastig. wie denkt er met me mee? Naam: Seven (Engels uitgesproken )
Waarom niet Seven Isaiah? Ik neem aan dat je dat, ondanks dat hij als roepnaam is afgevallen, nog steeds een mooie naam vindt. Daarnaast vind ik deze combi ook echt heel mooi en vloeiend klinken. Andere suggesties: Seven Jones Seven Lloyd Seven Yaël Seven Noël Seven Joël Seven Lior Seven Elijah Seven Jesaja Seven Dion / Deon Is vernoemen trouwens geen optie?
Je noemt wel namen in de juiste richting op, leuk! Isaiah wil mijn wederhelft niet Onze andere zoon heet E..lijah Noël maakt nog wel kans! Jones kon ik ook van het lijstje afhalen. Als vernoeming kan ik Albie bedenken (mijn vader heet A.lbert) maar ik was nog niet helemaal overtuigd omdat het dan wel echt Engels wordt wat opzich geen probleem is maar twijfels twijfels
Seven River Seven Grant Seven Nash Seven Riff Seven Brooks Seven Sky Seven Jace Seven Logan Seven Hayes Ik vind Seven een hele stoere naam. Ik ken een Seven Story (achternaam. Ben nu wel benieuwd hoe je andere kids heten.
Seven Janoah / Jenoah Seven Jaroah Seven Leander Seven Eneas Seven Yannick (ja-NIEK) Seven Elliot Seven Lewis
Stoere naam! Ik weet niet 1, 2, 3 naar welke richting je smaak uit gaat, maar ik vind m juist heel makkelijk te combineren met een andere, stoere, Engelse/ Engels klinkende naam. Bijvoorbeeld: Seven Cole Seven Wyatt Seven Quin Seven Quint Seven Seth Seven Jake Seven Jack Seven James Seven Kelvin Seven Lio Seven Rio Seven Tate (teet) Seven Lux Seven Victor Seven Caleb