Een jongensnaam weten we wel maar voor een meisje … wie brengt er inspiratie? Namen die we mooi vinden maar het net niet zijn of nichtjes/zusjes heten al zo Laure Marit Roos Jorien Anne Jiske We krijgen hoogstwaarschijnlijk een zeer autonoom stronteigenwijs kind als het een beetje op de ouders lijkt zoetige namen als lize, Olivia etc passen niet bij ons. brand maar los
Meike Lieke Fenna Nina Sanna Mirte Robine Daphne Hanna Laura Renée Romée Romy Tessa Soof Emma Nienke Josien Jolien Flore Fleur Jasmijn
Haha moet lachen om het karakter wat het waarschijnlijk krijgt hier hetzelfde maar 2 jongens. Wij hadden bij de eerste Emma Emily en bij de 2e Tessa maar werden dus jongens! Tessa vind ik bij de andere namen passen uit je lijstje of Tess! Tessa Lotte Milou Sanne Benthe Romée
Ja nou echt, hier al 3 kids thuis (2 van mij 1 van partner) en ze zijn allemaal lekker eigengereidheid..super zelfstandig ook en altijd in de weer. Ik verwacht dus niet dat de 4e nou een afhankelijk rustig kindje wordt. Zou voor de rust wel eens relaxed kunnen zijn maar ik laat die hoop maar vast varen haha
Nou … veel van die net niet namen haha. Lotte (lot) blijft nog steeds wel in ons achterhoofd. En zitten best wat namen bij die ik wel leuk vind maar partner niet. Lonne ga ik eens voorleggen hier..
Ik heb geprobeerd op deze lijn voort te borduren: Hiske Jorieke Jitske Lidwien Marthe Suzet(te) Annemijn Lore Suze Daphne Inge Madieke Lou Liva kom ik even zo gauw op. Ben benieuwd of er wat voor je tussen zit, evenals tussen de namen die anderen hebben geopperd
Femke Ylva Hannah/Hanne Ilse Jinte Dorien Maartje Guusje Lena Ava Lucy Emmy Mijntje Anniek Marleen Marije Yfke Kiki Dana Mayke Sien Berber Fieke Anna