Maar ze zijn helemaal niet donker? Misschien ben je gewoon aan het ontpillen en heb je dit keer gewoon een lange cyclus. Dat hij de vorige keer wel kort was zegt natuurlijk niets over het eventuele ontpillen.
@Jaylee22 die apps zijn echt bullshit. En dan spreek ik het nog zacht uit. Ze geven een gemiddelde uit en elke lichaam is anders. Fijn om je cyclussen te noteren maar qua ovulatie heb je er geen moer aan.
Ik ben ook wel nieuwsgierig waarom de testen bij je vriendin worden bezorgt Maar allemaal hartstikke negatieve ovulatietesten
omdat ze thuis woont en haar ouders het nog niet mogen weten las ik. maar is dit trouwens niet Sarahhhh?
Wil je hier nog even de vragen beantwoorden? Ik zie net dat je nu zwangerschapstesten aan het doen bent...en dat die positief zijn volgens jou.(Ik zie er niets op overigens) Het is best lastig zwanger worden als je eisprong nog niet is geweest,en daar heeft het bij jou alle schijn van.
Ik denk dat we ons - helaas, want ik zou ook graag een reactie krijgen - de moeite kunnen besparen. Jaylee22/Sarahhhh gaat toch niet reageren. Ze blijft veel liever in de waan dat ze haar eisprong gehad heeft omdat de ovulatietesten bij haar anders werken dan bij andere vrouwen en dan dat de gebruiksaanwijzing aangeeft Dus he, waarom wat doen met adviezen (die oprecht en goedbedoeld gegeven zijn aan het begin van dit topic!) als je ook dit topic gewoon dood kan negeren?! En inderdaad, zelfs zwangerschapstesten doen nu. Waarmee vorige keer ook duidelijk valspositief getest is (en toen ook niet geloofd werd). Zucht
Lekker dan... kan ik vanavond weer niet slapen omdat ik wil weten waarom de tests niet thuisbezorgd mogen worden Verder ga ik maar op mijn handen zitten... wat een hopeloos geval dit.
Even oprechte interesse: deze dame woont dus thuis... probeert stiekem zwanger te worden.... Hoe dan? Hoe wil je dat gaan doen als je eenmaal zwanger bent? Als je je kindje geen stabiel thuis kan geven... waarom dan zo sneaky zwanger willen worden? Waar ben je in vredesnaam mee bezig? Niet lullig bedoeld maar gewoon interesse.
Maar is het wel zo zeker dat dit die dame is sarahh ofzo? Want anders zijn het alleen speculaties en echt niet cool tegenover TO die misschien totaal los staat van dat alles.