buikspierenband lidl

Discussie in 'De lounge' gestart door sjmmie, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

in de folder van de lidl staat zo'n band voor je buikspieren. ik vraag me af zou het echt wat zijn, lijkt me wel wat zo onder de film je buikspieren trainen. heeft iemand ervaring met zo'n ding?

alvast bedankt voor de antwoorden:D

2. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    ik denk niet dat zoiets werkt ;) Als je logisch nadenkt tenminste..

3. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ja, zoiets hadden wij dus ook al, maar ja, je weet maar nooit, heb die dingen ook al eens voorbij zien komen op zo'n telsell programma, alleen peperduur..

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb jááren geleden zo'n abtronic gehad. Ik vond het een geweldig ding, maar op een gegeven moment werkte hij niet meer.
    Ben toen op onderzoek uitgegaan en het schijnt zo te zijn dat je spieren wennen aan die elektronische stootjes en je dus eigenlijk maar een paar weken effect voelt.

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik denk dat als het ECHT zou werken heel de wereld met zo ding om zou lopen. of lekker voor de buis zou gaan zitten met zo ding... ik denkdat het een fabeltje is.

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    caitlin

en wat was het resultaat bij jou ?? net zoals op tv zo 6 pack? of gewoon een "plattere" buik? of heb je na die paar weken gewoon weer zo blubber buik als voorheen van twee zwangerschappen.... ???

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha nou in die paar weken had ik wel het idee dat het iets deed (al kan het ook zijn dat m'n spieren gewoon geirriteerd en opgezet waren van al die stroomstoten :p) maar aangezien je veel langer intensieve workout nodig hebt voor een sixpack en die band op een gegeven moment gewoon niets meer voor je doet....
    Was het wat mij betreft een miskoop ;)

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    No pain no gain ;)

Deel Deze Pagina