hallo dames, in de folder van de lidl staat zo'n band voor je buikspieren. ik vraag me af zou het echt wat zijn, lijkt me wel wat zo onder de film je buikspieren trainen. heeft iemand ervaring met zo'n ding? alvast bedankt voor de antwoorden
nou ja, zoiets hadden wij dus ook al, maar ja, je weet maar nooit, heb die dingen ook al eens voorbij zien komen op zo'n telsell programma, alleen peperduur..
Ik heb jááren geleden zo'n abtronic gehad. Ik vond het een geweldig ding, maar op een gegeven moment werkte hij niet meer. Ben toen op onderzoek uitgegaan en het schijnt zo te zijn dat je spieren wennen aan die elektronische stootjes en je dus eigenlijk maar een paar weken effect voelt.
ik denk dat als het ECHT zou werken heel de wereld met zo ding om zou lopen. of lekker voor de buis zou gaan zitten met zo ding... ik denkdat het een fabeltje is.
caitlin en wat was het resultaat bij jou ?? net zoals op tv zo 6 pack? of gewoon een "plattere" buik? of heb je na die paar weken gewoon weer zo blubber buik als voorheen van twee zwangerschappen.... ???
Haha nou in die paar weken had ik wel het idee dat het iets deed (al kan het ook zijn dat m'n spieren gewoon geirriteerd en opgezet waren van al die stroomstoten ) maar aangezien je veel langer intensieve workout nodig hebt voor een sixpack en die band op een gegeven moment gewoon niets meer voor je doet.... Was het wat mij betreft een miskoop