Woensdag 22 januari twee reuzenpakken Pampers voor 22,- Op vrijdag 31 januari en zaterdag 1 februari 50% korting op Pampers New Baby.
Oh ja, want dan krijg je 5 korting toch?? Op die reuzenpakken? Of geldt dat niet icm andere acties (normaal is Etos wat dat betreft niet zo moeilijk, toch?)
Hoeveel zitten er in maat 5? Ik heb nog een aantal pakken van lihl acties liggen, maar als dit echt een goede actie is, kopen we natuurlijk nog wat in 😄
Het kan heel erg goed zijn dat jullie de babyzegel kaart niet op de dagactie mogen inleveren. Meeste Etos winkels doen dat normaal wel. Maar nu 2 pakken voor 22 en min 2 kaarten zou nog maar 12 euro voor 2 pakken zijn. Tuurlijk zou een mooi koopje zijn. Maar het kan dus zomaar zijn dat ze dat nu niet doen, officieel mag t ook niet. Doen ze t wel dan heb je mazzel. Let op het is ook een op = op aanbieding Kan dus soms zo zijn dat er binnen een paar uur al door de voorraad heen zijn.
Tot op heden heeft mijn etos wel kaarten geaccepteerd op acties. Ook bij 2+1 mocht ik 3 kaarten inleveren, bijvoorbeeld. En lange verlof. Ik sta om negen uur voor de deur