Hulp gezocht..spruw drama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Vandaag naar de HA post geweest. Er is overlegd met de kinderarts maar ze tasten allemaal in het duister want ze snappen er niks van. Hij huilt amper lacht veel en is zo rustig maat tijdens de fles is het zo gillen en schreeuwen. Dus op advies van de ka paracetamol gegeven. Heb het in vloeibare vorm gegeven half uur voor de voeding en hij heeft zijn flessen goed gedronken. Juich nog niet pas als dit morgen de hele dag goed gaat krijg ik beetje hoop.

2. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat de paracetamol helpt....MAAR er moet toch een oorzaak zijn!!!
    Ik zou mijn zoontje niet zomaar paracetamol geven hoor.... dan moeten ze eerst maar eens uitzoeken wat er aan de hand is...

Heb je al eens gedacht aan koemelkallergie??

3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Hij krijgt al nutramigen. Maar hij is zo relaxed verder alleen puur het voeden is drama! Ik geef hem niet zomaar paracetamol, moet er het weekend mee doorkomen. Hij krijst harder dan bij zijn prikken en dat dan een uur lang of langer, in ieder geval zolang het duurt totdat hij voldoende binnen krijgt, dus of 5 keer me kleintje vreselijke pijn zien hebben of paracetamol geven. Hij wordt na het weekend weer gezien door de kinderarts

4. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Oh wat een onmacht he! En het vreselijke is dat je dan te horen krijgt dat ze het niet weten....Weet er alles van!
    Lijkt mij niet dat dit door spruw komt? Ff verder laten kijken hoor ook al huilt hij niet hele dagen!!!!

Sterkte

Deel Deze Pagina