Dank je, ja dag 7... Vorige keer duurde het tot 12 dagen voordat het klaar was. Ik hoop vandaag dat al minder wordt. Kan ik binnenkort ook kijken hoe gaat met ovu testen en of mij eisprong snel erachteraan komt.
Oh jeetje nog steeds? Hoop idd voor je dat het snel stopt..en dat je ook eieren kan gaan zoeken Hebben het eergisteren gezellig gehad, en gister heel even waren allebei veel te moe dus vandaag maar weer een poging wagen!
Vraag kan het dat je overdag beter test san in de avond en andersom? Gister avond voor het eerst. Maar vanavond bijna weg, maar vanmiddag duidelijker dan gisteren.wie kan mij helpen?
Ik test altijd in de middag maar in de avond kan ook. Als het maar geen ochtend urine is. Ovulatietesten kunnen erg wisselen. Geen streepje of altijd een streepje. Pas als hij even fel of feller is dan de controlestreep is hij positief. Som kan het dan ook zijn dat je op een dag wel 2 keer test om te kijken of hij nog feller is.
Ik persoonlijk heb veel getest met dipstick van sensitest en daarna een paar keer met kruidvat ovutest. Maar bij mij werden de streepjes nooit feller of gelijk aan de controle streep. Ik heb 1x met clean blue getest met smiley en toen dacht ik, waarom heb ik dat niet meteen gedaan. Deinzen gewoon duidelijk. Maar kosten ook wat. Succes met testen
@grace thanks voor he antwoord. Dus al ik het goed, test je altijd een licht streepje? En als deze ineens donker wordt/is dan komt je ei en daarna weer licht.. @shunshibe33 dank je, ja clearblue die is wel wat duurder. Maar beetje kostbaar nu omdat ik nu graag wil weten hoe mijn cyclus loopt.. Deze maand 33 cyclus. 13 dagen ongi. 9 januari begin, maar pas op 13 januari pas echt rood bloed, daarvoor donker bruin. Tot 20 januari bloed en 21 januari licht bruin. Voorheen had ik altijd een regelmatig cyclus, maar na miskraam is het bloed verlies ineens veel langer geworden. Vond het lastig hoe nu tellen.. Hoe werkt het nu zo'n cyclus? 9 jan-( bruin slijm)> ei tussen 22-24 jan zijn ( dag 14-16) Maar geen positieve ovu test (22 jan begonnen met testen) 13 jan (helderrood) - 26-28 jan zijn ( dag 14-16) Maar dan betekent dat ik een langer cyclus heb. Vorige cyclus was ik al 3 dagen over tijd en geen positieve zw test gehad. Maar dag 33 bruin (9jan) slijm en dit heeft dan 5 dagen aangehouden en toen pas helderrood. Vind het lastig om te snappen en of ik goed denk. Daarvoor had ik cyclus van 30 dg. Met begin bruin slijm, tot helderrood naar licht bruin. Nu is mijn vloeien langer en raarder. Nu vind ik lastig te begrijpen. Maar als je je ei vind is dan altijd dan 14 dagen erna NOD? Of kan dit dan ook korter worden? Begrijpen jullie wat ik bedoel?
Een ovulatietest kan inderdaad altijd een streepje geven. Hoeft niet perse maar ik hen het wel. Alleen positief Is pas even fel of feller dan de controlestreep. Menstruatie dagen zijn echt de dagen dat je helderrood bloed verliest. Bruinverlies moet je nig meetellen als cyclus dag en helderrood Is pas cyclus 1. Heb je een positieve test springt je ei binnen 48 uur (wil je de exacte dag weten kan je eventueel temperaturen). Na je ei hoeft het niet perse 14 dagen te duren voor je menstruatie dit kan ook korter of langer zijn. Bij mij Is deze fase meestal tussen de 10 en 12 dagen
Hee zonnestraal, Wat fijn dat je nu kan gaan zoeken naar je ei, ook moeilijk hè? Ik tekste elke dag om 12 uur!! Had altijd een streepje tot er 2 knallers kwamen..daarna weer lichter!! Ik werd voor m'n miskraam altijd 14 dagen na m'n ei ongesteld!