ik las altijd de Linda. en vond die rubriek Stom! altijd erg leuk. zat altijd voor mezelf te bedenken wat ik er in zou zetten als ik m vullen mocht. dus hierbij de eerste: dat de postbode altijd nieuwe rekeningen brengt de dag nadat ik alles lekker afgewerkt heb...
ow ja..... wie doet er mee???? (ook n beetje stom, dat ik dus wel iets open, maar maar de helft van de boodschap vermeld..)
ja, ken je die rubriek? zal t ff uitleggen, ik denk dan altijd dat anderen dat wel kennen.... in die rubriek moet een bn-er zo'n 10 dingen (schat ik) noemen die die stom vindt, zitten soms heel grappige dingen tussen zoals: dat een zak chips sneller leeg is dan mn vreetbui duurt.........
Dat mn zoon altijd langer slaapt als we er vroeg uit moeten en als we uit kunnen slapen hij om 6:00 wakker is.
dat mijn hond altijd moet eten en drinken met bijbehorend kwijl en waterballet als ik net gedweild heb :x
Ik vind het stom dat ik ergens weken lang last van kan hebben, leesijn, en dat ik dan eindelijk een afspraak maak bij de dokter en dat op de dag van de afspraak de pijn weg is. Er zitten een paar zeer herkenbare tussen, zoals poepen in een net ververste luier, dat uitslapen als je weg moet en vroeg wakker als je kan blijven liggen Kinderen!!!
Ik net het hele huis aan kant heb en dan manlief met kindlief binnenkomt met modderpoten! Ik nét alle was heb weggewerkt en eindelijk die rot strijk weg heb. En dan mag de volgende dag alweer de volgende was gedaan worden! Zucht... Dat altijd als we nét aan tafel willen, de telefoon gaat!!!
ik heb het altijd netjes en opgeruimd thuis.. maar als ik eens een dag niets gedaan heb, en er rotzooi is, afwas staat etc dat uitgerekend dan de deurbel gaat en mensen op de koffie komen..
Bij de psycholoog besloot ik mijn telefoon eens niet uit te zetten, ik word immers toch niet vaak gebeld... En natuurlijk uitgerekend in dat ene uurtje belde mijn moeder me op mijn mobiel... Ook zo'n typisch gevalletje van stom! Net toen ik hem bewust aan liet staan. Of die ene keer in het jaar dat je samen besluit een keer lekker vroeg je nest in te duiken. Word je 's avonds om 11 uur nog gebeld.